• Soms moet je gewoon huilen. Dan voel je je rot. En je hebt dan alles opgekropt. Als je huilt komt het er meteen in 1x uit. Maar na het huilen voel je je wel weer opgelucht.

    Moeten jullie ook soms huilen waar anderen bij zijn,of schaam je je dan te erg?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Pancakez schreef:
    Ik huil niet waar anderen bij zijn.


    effort never betrays you

    Huilen in het bijzijn van anderen is voor mij het verschrikkelijkste wat er is, echt waar. Gelukkig lukt het me altijd om mijn tranen in te houden, want ik schaam me serieus dood wanneer andere mensen zien dat ik zwak ben.
    En ik voel me eigenlijk nooit opgelucht wanneer ik gehuild heb, ik ben dan eerder boos dan iets anders, haha. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Weinig. Bij anderen al helemaal niet, soms snachts.
    & bij anderen schaam ik me idd, maar ik kan het ook gewoon niet dan :'D

    's nachts meestal, als de vragen des levens weer op komen borrelen. Bij anderen zelden of nooit, ik schaam me kapot.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mensen hebben het er altijd over dat huilen een teken van zwakte is, maar het is juist een teken dat je leeft (:

    Maaaar, ik heb wel eens gehuild in het bijzijn van anderen, maar niet recent.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mercurial schreef:
    Huilen in het bijzijn van anderen is voor mij het verschrikkelijkste wat er is, echt waar. Gelukkig lukt het me altijd om mijn tranen in te houden, want ik schaam me serieus dood wanneer andere mensen zien dat ik zwak ben.
    En ik voel me eigenlijk nooit opgelucht wanneer ik gehuild heb, ik ben dan eerder boos dan iets anders, haha. (krul)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb al een tijd niet gehuild, maar het komt allemaal bij elkaar en ik heb soms het gevoel wanneer ik in de klas ofzo zit dat ik in tranen wil barsten maardat is dan zo schamend..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik had het vandaag een stuk of 5x op school?
    Ik schaamde me nauwelijks, mensen mogen best zien dat ik er compleet door heen zit en als ze daarover opmerkingen gaan maken over over roddel: FUCK YOU, BITCH.
    en nog een keer thuis, ja, een geweldige jank dag door stress en zenuwen


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Ik probeer et altijd in te houden, maar laatste tijd ben ik zo jankerig.. paar weken geleden en uren gehuild, alleen et luchte niet op.
    ging weer goed (: en nu ben ik weer jankerig, maar ik weet niet wat et is.. verdriet of vreugde.. beetje beide denk ik. nja ben ook gwn gevoeliger de laatste tijd.

    & ik probeer et niet te doen waar anderen bij zijn. rond mijn ogen word het dik warm en rood. niet normaal ;P daar schaam ik me dus echt wel voor

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 22:26 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb eerst heel veel gehuild, zat helemaal in de shit. Ik zat soms een hele schooldag in de stilteruimte om daar te huilen, samen met me vriendinnen.. Maar ik vond een manier waardoor het beter hielp; ik ging mezelf snijden. Iemmand lulde het door (m'n vriendinnen sneden zichzelf ook), ik kreeg speciale hulp op school maar daar werd ik steeds slechter van.. Ik wil elke avond gewoon dood, maar ik kan niet zonder mijn kleine zusje.. Zonder haar was ik al dood geweest..

    Een keer ben ik in de klas in huilen uit gebarste. Maar dat was in mijn depressie fase
    Nu gaat het beter en huil ik alleen als ik alleen ben


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eh.. ik huil echt heel vaak. Op school vind ik het nooit zo erg omdat ik een groepje mensen om me heen heb die ong. een hartaanval krijgen als ik begin te snikken. Serieus, ik heb echt zulke lieve vrienden. Maar ik huil om zielige liedjes, het nieuws, zielige films, sommige dingen hier op Q en pianomuziek. Ik huil als mijn ex zich weer eens als een lul gedraagt, ik huil als mijn ouders boos worden. Ik huil soms gewoon om helemaal niks. Net zoals elke andere tiener.


    It's time to be happy again.

    Wilshere schreef:
    Als je wilt huilen moet je het toch niet inhouden?
    En ja, je voelt je dan inderdaad goed als je je hebt opgelucht ;]


    None but ourselves can free our minds.

    Als ik zin heb om te huilen huil ik. Natuurlijk niet overal en bij iedereen, maar goed.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.