• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:44 ]

    Ik hou er niet van om me gevoelens op te schrijven.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik heb er één! Ik schrijf er al een jaar in.
    Meestal schrijf ik hoe mijn dag verlopen is of hoe ik me voel enz.. ;D


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    ik schrijf alles op in mijn dagboek
    en een paar dagen of weken daarna
    scheur ik altijd de bladzijdes eruit.
    ik wil niet aan mijn verleden denken :$


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Somers schreef:
    Ik hou er niet van om me gevoelens op te schrijven.

    Zelf heb ik dat ook nooit gedaan, omdat ik bang was dat het gevonden zou worden. Maar sinds kort ben ik net een tijdbom, die ieder moment uit kan barsten in tranen, verhalen of gewoon zwijgen. Dus heb ik het toch gedaan :Y)

    Ik heb jarenlang dagboeken bijgehouden, maar de laatste tijd vergeet ik er steeds in te schrijven.
    "Lieft Dagboek,
    O ja, de laatste keer is alweer twee maanden geleden."
    Oops.


    Felix

    Ik vergeet et altijd om te schrijven, en ik wil het als ik schrijf het er leuk in schrijven en ik weet in begod niet hoe ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    CrazyChicken schreef:
    Ik heb jarenlang dagboeken bijgehouden, maar de laatste tijd vergeet ik er steeds in te schrijven.
    "Lieft Dagboek,
    O ja, de laatste keer is alweer twee maanden geleden."
    Oops.

    Dat "Lief Dagboek" deed ik vroeger ook altijd. Toen ik 8, 9 was hield ik ook een dagboek bij, waar ik telkens begon met "Lief Dagboek". Als ik het nu terug lees voel ik mezelf best een egoïst, ik kon toen écht heel weinig hebben D:

    Ik heb een dagboek, ik schrijf vooral over mijn gevoelens.


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls

    Het lukt me nooit. Wil ik eens wat bijhouden, vind ik het op niets slaan, probeer het op nieuw en verwijder het dan. Ik vind het zo raar om zo'n dingen op te schrijven


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb er ook een. Voor mij is het ook een soort dagboek, maar ik teken er in, Schrijf gedichtjes, kleine verhaaltjes of bv als ik naar de bios ga, plak ik dat erop. Ik heb al een boek vol en heb weer een nieuwe.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik heb een dagboek, er staan vooral gedichten en brieven in en beschrijvingen van mensen die ik niet wil vergeten. Hoe ze lachen, hoe ze bepaalde trekjes vertonen, de goede eigenschappen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik wilde er mee beginnen, maar iedere keer als het echt een keer waard werd er in te schrijven kon ik het niet(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    En wie gooide er mijn verwaarloosde topic omhoog?!:W


    Let it come and let it be

    Dit topic is damn oud.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Negligible schreef:
    Het lukt me nooit. Wil ik eens wat bijhouden, vind ik het op niets slaan, probeer het op nieuw en verwijder het dan. Ik vind het zo raar om zo'n dingen op te schrijven


    26 - 02 - '16