• Er zijn wel eens mensen die mij vragen: 'Hoe komt het dat jouw plaatjes zo goed bij je story passen? Hoe vind je die?'

    Maar zo doe ik dat niet. Meestal kijk ik naar plaatjes, omdat ik dat leuk vind. Dan zie ik een plaatje en dan zie ik ineens een stuk verhaal voor me. En dan denk ik: 'Hé, dat kan ik ook nog laten gebeuren..'

    Dus ik baseer mijn story op plaatjes in plaats van andersom..
    Is dat raar? Doen jullie dat ook?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik schrijf eerst en zoek dan,maar ja iedereen is anders en schrijft dus anders,gelukkig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Heb ik ook (krul)

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 15:59 ]

    Ik doe beide van de opties hierboven.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Jaa, ik word bijna altijd geinspireerd door plaatjes (:


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik hoor dat ook vaker. Ik schrijf gewoon mijn story en zoek bijpassende plaatjes die er zoveel mogelijk bij passen of ik er leuk bij vind staan.
    Voor mij is het dus m'n plaatjes op m'n story baseren. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik schrijf niet dus....:')


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik doe gewoon vanalles door elkaar bij mijn story. Soms ook plaatjes die er niks mee te maken hebben.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja dat heb ik soms ook :')


    As travars

    Ik heb nog niet eens plaatjes bij mijn stories. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Heb ik vaak ook, dat ik eerst naar plaatjes kijk en dan heb ik ineens inspiratie.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dat heb ik ook vaak.


    Food.