• Ik heb het gemist omdat de sateliet eruit lag maar ik heb gehoort
    dat Emma watson was genomineerd als beste actrice samen met een aantal disney sterren en Selena gomez is gekozen boven haar (of iemand die daar op leek) o.O
    ook heeft Harry potter niet gewonnen als beste film hoorde ik
    serieus ik ben hier zo aan het afsterven ><


    =

    Eerlijk gezegt, boeit het me geen hol.
    Misschien kan je het kijken op uitzendinggemist ofzo?


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik had ook gehoopt, en verwacht, dat Harry Potter als beste film gewonnen had & Big Time Rush als beste tv serie... vond het niet zo leuk als vorig jaar.

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 21:26 ]


    They were never in fact homeless

    Zo merk je maar weer dat kinderen geen smaak hebben (nerd)


    As travars

    iCall schreef:
    Ik had ook gehoopt, en verwacht, dat Harry Potter als beste film gewonnen had & Big Time Rush als beste tv serie... vond het niet zo leuk als vorig jaar.


    Ja, die films/boeken zijn gewoon heilig
    Wie had gewonnen als beste tv serie? toch niet icarly he? o.o


    =

    ahjoh het zijn de kids choice awards maar.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ook hoor ik de hele tijd fuck miley, fuck selena, fuck -nog iemand-, Yeaah Emma toen zij in beeld kwam. xD


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Emma is in mijn ogen juist best een slechte actrice. Ze acteert met haar wenkbrauwen. Dus erg verbazingwekkend vind ik het niet dat ze niet gewonnen heeft ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hoshizora schreef:
    Eerlijk gezegt, boeit het me geen hol.
    Misschien kan je het kijken op uitzendinggemist ofzo?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ja, echt helemaal niet mee eens! Alleen die nep-slecht geacteerde series en films winnen. Ik kan daar zo niet tegen! :@

    Harry Potter is gewoon the best, met al zijn acteurs. De mensen van tegenwoordig hebben geen smaak!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Selena had inderdaad gewonnen. En karate kid had van hp gewonnen. Maar ik ben er niet mee eens dat Dylan sprouse van Nick / Joe Jonas heeft gewonnen en dat BEP van de Jonas Brothers heeft gewonnen. Denk ook niet dat alles helemaal eerlijk is gegaan haha maar ja, we'll never know.


    live the life you love

    Peanutxhead schreef:
    (...)

    Ja, die films/boeken zijn gewoon heilig
    Wie had gewonnen als beste tv serie? toch niet icarly he? o.o


    Ja, volgens mij had icarly gewonnen. Oo"


    "Don't look back, you're not going that way."

    Tainted schreef:
    (...)

    Ja, volgens mij had icarly gewonnen. Oo"


    Ja die had inderdaad gewonnen, maar ik vond dat wizards of waverly place moest winnen.


    live the life you love

    Nicholas schreef:
    Selena had inderdaad gewonnen. En karate kid had van hp gewonnen. Maar ik ben er niet mee eens dat Dylan sprouse van Nick / Joe Jonas heeft gewonnen en dat BEP van de Jonas Brothers heeft gewonnen. Denk ook niet dat alles helemaal eerlijk is gegaan haha maar ja, we'll never know.

    het is ook niet helemaal eerlijk gegaan O.o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nicholas schreef:
    Selena had inderdaad gewonnen. En karate kid had van hp gewonnen. Maar ik ben er niet mee eens dat Dylan sprouse van Nick / Joe Jonas heeft gewonnen en dat BEP van de Jonas Brothers heeft gewonnen. Denk ook niet dat alles helemaal eerlijk is gegaan haha maar ja, we'll never know.



    Dikke corruptie ><
    die series zijn ze zo slecht van Disney Channel


    =

    Ik was zo pissig toen Emma niet won, she's amazing en tenminste een serieuze actrice, niet zoals die irritante disney sterrtjes. Buh, en nou, ik had 't toevallig opstaan, eigenlijk, omdat ik Big Time Rush hoorde en ik dol ben op BTR :9~ Het was niet geweldig.


    You move me ......... Kurt