• Neem nu bijvoorbeeld I Know What You Did Last Summer daar zitten de slachtoffers altijd hard weg te lopen enzo tewijl de visser rustig om z'n gemakje wandelt met zijn haak en toch lukt het hem om een deel van de groep te vermoorden,nou ja dat snap ik dus niet

    Wie is dit nog is opgevallen?


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik ken de film verder niet, dus daar kan ik niets over zeggen,
    maar wat ik ook een grote fout vind, is als een film voorspelbaar is.
    Neemt de hele engheid van de film weg. Erg jammer.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Same here. Maar ik vind die film ook zo zwaar zuigen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat valt mij all the time op! >.<
    die lui gaan dan altijd heel hysterisch doen enzo terwijl je eigenlijk gewoon rustig weg kan rennen.

    Horror films zijn gwn vaag ;D net als dat ze altijd naar boven rennen of beneden.. en niet naar buiten o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Horror films zijn gwn vaag ;D net als dat ze altijd naar boven rennen of beneden.. en niet naar buiten o-O
    Jhaaa zolas bi The Messengers dan vlucht zo'n gezin naar de kelder terwijl buiten hun veilige auto op hun staat te wachten


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik kijk nooit horror, durf ik niet.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ja maar kijk wat ik ook niet snap is dat ze altijd iets laten vallen als de moordenaar weg is of dat ze altijd de deur opslot doen en niet de ramen.

    Canibal schreef:
    (...)Jhaaa zolas bi The Messengers dan vlucht zo'n gezin naar de kelder terwijl buiten hun veilige auto op hun staat te wachten


    Ja of ze rennen naar buiten als et daar juist onveilig is -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ja of ze rennen naar buiten als et daar juist onveilig is -.-


    Ja en dan is die malloot alleen. Dan trap je hem ook niet he!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja, precies! Die mensen zijn ook altijd zo irritant naïef. Dan lopen ze een donkere kamer in of zo, maar hun lantaarn of zo laten ze achter en nemen ze niet mee of zo. Zo vreselijk irritant vind ik dat, haha. (:

    Altijd als die badass gast dan en op de grond ligt rennen ze weg, ik zou keihard op z'n gezicht gaan stampen dan houd die ook wel op x'D


    Trust me. I'm the doctor

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Ja en dan is die malloot alleen. Dan trap je hem ook niet he!


    Doet me denken aan zo film [ben naam kwijt]
    rent ze naar buiten.
    Word verkracht door tak [ja echt]
    Je ziet de maan.. en dan was er een fail actie..
    die maan is gwn in dat stuk geplakt want die lucht klopt niet met elkaar..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wat mij opvalt, is dat meestal dit gebeurt:
    'Omfgbbqsauce! Een moordenaar! Kom, we gaan rennen, steeds achterom kijken, waardoor we tegen alles aanlopen! Mooizo! Een deur! We gaan hem op ons gemak dicht doen en dan door het sleutelgat 3 minuten kijken naar hoe de moordenaar er naartoe loopt! En dan rennen we naar de ENIGE kamer met echo en galm, waar niks in staat en daar onder een tafel kruipen! Want dat helpt!'

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 22:18 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Doet me denken aan zo film [ben naam kwijt]
    rent ze naar buiten.
    Word verkracht door tak [ja echt]
    Je ziet de maan.. en dan was er een fail actie..
    die maan is gwn in dat stuk geplakt want die lucht klopt niet met elkaar..


    Dat is evil dead, ook een van de slechtste films ooit xD

    Remington schreef:
    (...)

    Dat is evil dead, ook een van de slechtste films ooit xD


    Ja die ja ;D met die gemuteerde gasten ;D en zo gast kwam allemaal etter uit ;D en me zus had 4 sneetjes brood gesmeert ;D en die zijn gelijk de prullenbak ingekukelt;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you