• Ja me beugel. Hij is er na 10 maanden of zo uit. Het was best eng eerst plaatje een spalkje of zoiets -die me nu heel erg irriteert- En daarna pakte ze een tang en daarmee kraakte ze mijn slotjes van me tanden af dat was best pijnelijk. Steeds als ze me pijn deed deed ik me mond een kein beetje dicht en dan ging die vrouw zeuren opppeeen. Ja Hallo je doet me pijn. Ik vind het eind resultaat best wel mooi geworden.
    Als jullie een foto willen plaatst ik die zo wel eventjes.

    Dus wie heeft er ook een beugel?

    Ik niet, maar ik zie altijd aan de spalkjes of iemand een beugel gehad heeft. En dan zeg ik: Heb jij een beugel gehad? ;O
    En dan zegt diegene: Ja hoe weet je dat?
    Ja, rara. 8D
    Maar het zal er vast mooi uit zien!

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 16:59 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Momentous schreef:
    Ik niet, maar ik zie altijd aan de spalkjes of iemand een beugel gehad heeft. En dan zeg ik: Heb jij een beugel gehad? ;O
    En dan zegt diegene: Ja hoe weet je dat?
    Ja, rara. 8D
    Maar het zal er vast mooi uit zien!

    het ziet er best gek uit ik mis een beugel een beetje

    Dreft schreef:
    (...)
    het ziet er best gek uit ik mis een beugel een beetje


    Why? ;O
    Die dingen lijken me echt onhandig met kauwgom, toffee en zoenen.


    "Don't look back, you're not going that way."

    OMYJBIEBER schreef:
    Ik.


    nog 2 jaar ofzeuh


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Momentous schreef:
    (...)

    Why? ;O
    Die dingen lijken me echt onhandig met kauwgom, toffee en zoenen.

    Kauwgom was geen probleem toffee lust ik niet en zoenen ik ben pas 12 en denk nog niet aan jongens
    dus nee hij was geen probleem lol. Maar hij was gewoon zo vertrouwd zo als ik emt me tong voer me tanden ging dat ik slotjes voelde ofzo

    Zo kort? Ik liep er 4 jaar mee.,

    xxLadiela schreef:
    Zo kort? Ik liep er 4 jaar mee.,

    Ja want boven was al helemaal recht allen benenden moest recht gezet worden

    Niet meer (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik ben hem nu zo'n maand kwijt en heb nu zo'n nachtbeugel. Oh mijn god, dat is echt een ramp want elke morgen is die zoek.


    <3

    hortons schreef:
    Ik ben hem nu zo'n maand kwijt en heb nu zo'n nachtbeugel. Oh mijn god, dat is echt een ramp want elke morgen is die zoek.

    Ik heb ook zo'n verschrikkelijke nachtbeugel! 8\
    Ik moet 'm 9 maanden... überlang dus.
    Gelukkig blijft hij bij mij gewoon in m'n mond zitten x]

    hortons schreef:
    Ik ben hem nu zo'n maand kwijt en heb nu zo'n nachtbeugel. Oh mijn god, dat is echt een ramp want elke morgen is die zoek.

    owh fuck die moet ik overmorgen gaan ophalen

    Nooit gehad en nooit gehoeven (:


    Destroy what destroys you.

    Ik heb nu al zo'n drieëneenhalf jaar een beugel en hij gaat er nog lang niet uit(huil) Ik kan me eigenlijk nauwelijks meer voorstellen om géén beugel te hebben. Ik heb ook zo'n operatie gehad om een tand van m'n bovenkaak naar mijn onderkaak te zetten ofzo, ingewikkeld verhaal. Echt, ik haat m'n tanden.


    Remember that you're unique, just like everyone else.

    ik heb een beugel hopelijk mag die van mij er voor me verjaardag uit! (A)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    heb er een gehad.
    ik heb nu ook zoon spalkje, maar na een week merk je dr al nix meer van hoor, bij mij irriteerde het me ook de hele tijd maar daar wen je aan.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.