• Oké, wij hebben dus voor de derde keer dit jaar een nieuwe engelse leraar, na twee leraressen. Nu ziet hij er al echt eng uit: zo'n dikke wrat, bruine tanden en van die dunne bakkebaarden die echt niemand staan.
    Nu houd ik me nogal afwezig bij leraren die ik niet zo mag, om niet op te vallen, maar hij lijkt mij zo aardig te vinden. Hij komt de hele tijd naar me toe om met me te praten, met zijn stinkende adem. Maar hij kíjkt ook, en dat maakt me heel ongemakkelijk voelen. Laatst vroeg hij me na de les nog even te blijven, en toen vroeg hij of ik een vriendje had en of ik al ongesteld werd. Ik voel me hier echt heel erg kut door! Ik draag nu telkens een dikke jas in de engelse les en ben altijd als eerste weg, ik ga er gewoon niet graag meer heen.
    Ik weet dat als ik het tegen school zeg, ze het op een of andere manier gewoon in de doofpot stoppen, omdat ze al met een docententekort zitten.
    Heeft het wel zin om het aan mijn ouders te vertellen?
    Ik voel me hier dus echt kut door, en weet niet zo goed wat ik ermee moet.


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Dat hij vraagt of je al ongesteld bent is echt ongepast als leraar. Ik zou er zeker iets van zeggen tegen je ouders!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik zou het toch aan je ouders zeggen, zoiets vind ik er totaal over van die leerkracht :'D. En misschien dat ze iets hebben 'oh zij zegt maar wat', maar ouders dat ligt toch al gevoeliger :'D. Misschien dat je ouders ook de ouderraad kunnen inlichten, zodat jij eigenlijk niet alleen er voor staat?^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Als ik jou was, zou ik het toch aan iemand vertellen. Je ouders is dan denk ik nog het beste. Zoiets kan en mag die man helemaal niet doen.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Niet normaal dat die vent zulke dingen gewoon vraagt!
    Ik denk dat je het maar beter tegen je ouders kan gaan zeggen.
    En eventueel tegen je mentor?

    Daarvoor is er bij ons ook een lerares ontslagen,
    zij spoorde echt niet.
    Dus als ik jou was zou ik er wat van zeggen..
    Zo kan het toch ook niet?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Tja, als er niks is kan hij zijn baan kwijtraken, maar als er wel iets is ... Daar wil je niet aan denken.
    Zeg het inderdaad gewoon tegen je ouders en kijk het nog even aan voor je echt actie onderneemt.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik zou doodsbang zijn O.o
    Ik vertrouw mannen sowieso al niet, maar het kan altijd erger.

    Ik zou het wel even melden ja, miss ben je niet de enige die last van hem heeft.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Das nie normaal,.. ik denk dat het t beste is het dan tegen je ouders te zeggen. die maken er meestal wel werk van. en anders met je mentor.
    die gast spoort niet -,-


    Only those who listen can hear

    Junns schreef:
    Ik zou doodsbang zijn O.o
    Ik vertrouw mannen sowieso al niet, maar het kan altijd erger.

    Ik zou het wel even melden ja, miss ben je niet de enige die last van hem heeft.


    Ik heb het indd. al met een vriendin besproken, maar die heeft nergens last van.


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Marshmellow schreef:
    Ik zou het toch aan je ouders zeggen, zoiets vind ik er totaal over van die leerkracht :'D. En misschien dat ze iets hebben 'oh zij zegt maar wat', maar ouders dat ligt toch al gevoeliger :'D. Misschien dat je ouders ook de ouderraad kunnen inlichten, zodat jij eigenlijk niet alleen er voor staat?^^


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Fides schreef:
    Dat hij vraagt of je al ongesteld bent is echt ongepast als leraar. Ik zou er zeker iets van zeggen tegen je ouders!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Junns schreef:
    Ik zou doodsbang zijn O.o
    Ik vertrouw mannen sowieso al niet, maar het kan altijd erger.

    Ik zou het wel even melden ja, miss ben je niet de enige die last van hem heeft.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik zou, als ik jou was, toch jouw ouders even inlichten. Al is het maar uit voorzorg.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Je moet het echt aan iemand vertellen, stel dat het verder gaat?


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Dat moet je gewoon aan je ouders vertellen, het is niet normaal dat een leraar zoiets vraagt, ik zou echt bang zijn en het meteen aan mijn ouders vertellen; wie weet waartoe die vent nog in staat is ..

    [ bericht aangepast op 9 april 2011 - 1:47 ]


    Save me from myself.