• Telkens als ik een topic open en hij word langer dan de pijltjes (als hij niet langer dan de pijltjes word -> houd in dat je nog niet op de pijltjes kan klikken, omdat je toch niet omhoog of omlaag kan).

    Bijvoorbeeld bij mijn makeupwedstrijd. Daar moet ik de heletijd weer dingen invullen (Opdrachten, cijfers, urls etc.)
    Maar telkens als ik daar klik en ik druk op 'Url' (Of Italic of een van die dingen) dan scrollt het beeld naar boven (het tekstvak). Ik weet niet of jullie snappen wat ik bedoel, maar ik erger me er dood aan. Ligt dit aan quizlet?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ja, dat ken ik en dat heb ik ook als mijn tekst langer is dan het tekstvak en ik dus iets van ofzo moet invoeren. Echt. Heel. Erg. Irritant. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ja, ik heb dat ook steeds. Daarom typ ik het liever zelf dan die knopjes te gebruiken. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jep, ik ook xD
    Maar daarom typ ik het, netzoals Square, gewoon zelf in.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Soundeffect schreef:
    Ja, dat ken ik en dat heb ik ook als mijn tekst langer is dan het tekstvak en ik dus iets van ofzo moet invoeren. Echt. Heel. Erg. Irritant. 8D


    We accept the love we think we deserve.