• hoi,

    ik maak graag covers hier zijn wat voorbeelden van wat ik kan:


    gemaakt van 2 fotos



    ik kan ook plaatjes knippen zo ziet dat er dan ui


    die heb ik hier van gemaakt klik
    ook 1?

    nodig!

    naam van de story:
    andere tekst:
    foto's (ik kan even. ook foto's zoeken):


    Messenger
    Pernilla
    Synyster
    devilsoulzz
    misonrisa


    ik neem ff pauze hoowr (A)

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 17:56 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    noatje schreef:
    ik heb een nieuw programma ontdekt dus kan nu ook plaatjes op plaatjes plakken(A)

    hoe heet dat programma??


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    She schreef:
    (...)
    hoe heet dat programma??


    gimp 2.6 heel leuk&handig


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    @confringo

    goed?

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 17:49 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    noatje schreef:
    (...)

    thnx ook een? (nerd)

    Ik ben momenteel zelf aan het proberen er iets van te maken, maar als dat niet lukt kom ik naar jou toe. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    (...)
    Ik ben momenteel zelf aan het proberen er iets van te maken, maar als dat niet lukt kom ik naar jou toe. (:


    goed hoowr (A)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    iemand? plz??? *trekt een pruillipje*


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Zou je een andere foto van Damon kunnen gebruiken??


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    kun je mss iets maken voor deze story ? ==> http://www.quizlet.nl/stories/44973/a-werewolf-song--seth-clearweater/
    de naam van de story : a werewolf song
    en foto's maken ni zo veel uit liefst een meisje met bruin haar echt bedankt al


    don't rush into love, because even in fairy tales ,the happy ending takes place on the last page

    Confringo schreef:
    Zou je een andere foto van Damon kunnen gebruiken??


    oke maar dan moet jij die wel ff sturen (A)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    link fotodeze:

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 17:58 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Confringo schreef:
    link fotodeze:



    oke (A)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    miss0cat schreef:
    kun je mss iets maken voor deze story ? ==> http://www.quizlet.nl/stories/44973/a-werewolf-song--seth-clearweater/
    de naam van de story : a werewolf song
    en foto's maken ni zo veel uit liefst een meisje met bruin haar echt bedankt al


    don't rush into love, because even in fairy tales ,the happy ending takes place on the last page