• Wie bepaalt welke dingen wel en niet mogen op Quizlet?
    Is dat in overleg van de mods?
    Cuz I don't agree with everything.

    Waar ben je het dan niet mee eens?
    Nieuwsgierig


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    Waar ben je het dan niet mee eens?
    Nieuwsgierig


    Dat ik mijn status niet op 'Jongen' mag zetten. Hoe de fuck kunnen hun ruiken dat ik geen lul heb. Dat mijn vorige plaatje niet mocht, terwijl ze niet extreem dun is. Dat ik mezelf geen Blowjob mag noemen & oh gawd, zoveel dingen.

    Tragically schreef:
    Rutger en de mods.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Perish schreef:
    (...)

    Dat ik mijn status niet op 'Jongen' mag zetten. Hoe de fuck kunnen hun ruiken dat ik geen lul heb. Dat mijn vorige plaatje niet mocht, terwijl ze niet extreem dun is. Dat ik mezelf geen Blowjob mag noemen & oh gawd, zoveel dingen.

    Dat jongen vind ik raar.. maar dat Blowjob vind ik opzich wel logisch, en ik heb je vorige plaatje niet gezien.. dus daar kan ik niet mijn mening over geven, lol.

    Perish schreef:
    (...)

    Dat ik mijn status niet op 'Jongen' mag zetten. Hoe de fuck kunnen hun ruiken dat ik geen lul heb. Dat mijn vorige plaatje niet mocht, terwijl ze niet extreem dun is. Dat ik mezelf geen Blowjob mag noemen & oh gawd, zoveel dingen.


    Dat je geen jongen mag zijn slaat nergens op, dat meisje was mooi dun niet extreem, blowjob achja zo erg is die nu ook weer niet


    (Be)lieve in (you)rself

    SoulEater schreef:
    Rutger en de mods klinkt als Erst, Bobbie & de rest.. (cat)
    ghehe xd


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Faceless schreef:
    (...)

    Dat je geen jongen mag zijn slaat nergens op, dat meisje was mooi dun niet extreem, blowjob achja zo erg is die nu ook weer niet

    Vind ik ook, hoewel ik Blowjob wel weer snap.


    No growth of the heart is ever a waste

    Perish schreef:
    (...)

    Dat ik mijn status niet op 'Jongen' mag zetten. Hoe de fuck kunnen hun ruiken dat ik geen lul heb. Dat mijn vorige plaatje niet mocht, terwijl ze niet extreem dun is. Dat ik mezelf geen Blowjob mag noemen & oh gawd, zoveel dingen.
    Dat jongen mochten Susan en ik ook niet omdat we dan 'meer aandacht' zouden trekken. Flauw zeg :/


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells