• Wanneer ik naar het eerste middelbaar ging was ik overdonderd door de vèlè mooie jongens die ik daar zag.Blonde jongens, lange jongens, schattige jongens en Arnoud jongens.Jah, mijn Crush heet Arnoud(H)!Ik had voor ik hem had ontdekt al vèèl crushen gehad maar vuur dooft uit dus liefde voor onbereikbare jongens ook.Maar deze Crush was anders.ik had hem het eerst gezien toen hij uit de WC's kwam.Hij nam zijn boekentas, zwaaide die op zijn rug en stapte naar de overkant van de coer.Ik dacht WAAW!Hoe zijn haar bewoog was gewoonweg HOT!Ik smolt hellemaal, mijn ogen bewogen mee met hoe hij beweegde om geen enkele beweging van zijn mooie stappen te missen.Tiffany, mijn vriendin had dat meteen opgemerkt en wist meteen dat ik weer een Hottie has gespot!Na lang zagen heb ik beschreven hoe hij eruit zag: bruin haar, korte broek, witte schoenen, hippe boekentas èn strepen pull.Ik probeerde Tiff te wijzen waar hij sond en na een tijdje had ze hem gezien.Tiffany vond hem lelijk maar zij dat ze ging uitzoeken hoe hij noemt.Ik was blij maar ook zenuwachtig want wie weet wat ze allemaal te weten kan komen over hem!Tiffany heeft zitten zoeken zoeken èn zoeken en uiteindelijk heeft ze hem gevonden op smartschool!Zijn naam: ARNOUD!En ze gaf mij nog wat detail over hem en ik werd zot!En dat bleef zo, ik wou altijd en overal naar hem kijken!

    Totdat...
    Tiff werd ook verliefd op Arnoud, mijn Arnoud!Eerst was ik wel wat boos maar daarna ging dat wel over.Na een hèèl gesprek was alles duidelijk geworden, Tiff was zotter van Arnoud dan ik van hem!Dus ik moest niet mèèr boos zijn want zij was nog zotter van hem dan ik van hem.Probleem opgelost dacht ik.Ik concentreer me wel op andere jongens, en dat was wel goed verlopen...maar toch nog altijd had ik een crush op Arnoud!


    Maar eindelijk!Het was vakantie!Na die vakantie zal ik helemaal over Arnoud zijn, dat dacht ik toch...
    Toen we op rijs waren naar Frankrijk droomde ik hèèl de dag over hem, Arnoud!Ik keek aan het zwembad zelfs niet meer naar de jongens maar ik droomde!Ik droomde over Arnoud!Ik kladde ieder dag zeker 2 papieren vol met het woord Arnoud.En snachts was was het nog erger, ik droomde over hem.Ik en hem op een rots samen zitten terwijl we naar de zee keken.Ik droomde over zijn lach, zijn stem, zijn ogen èn zelfs dat het weer school was en Arnoud zat in m'n klas!Hèèl de vakantie lang Arnoud, Arnoud èn Arnoud!Ik freakte zo erg dat ik vanalles en nog wat gedaan en gemaakt heb voor hem.Een lied, een gedicht, een speciale tekening, mijn pennenzak staat vol met Arnoud en ik heb zelfs een sleutelanger gekocht waar Arnoud op geschreven staat.


    Nu het school is weer aan de gang en Arnoud zit nu in het 5de en ik in het 2de, jah ik weet het we schelen 3 jaar!Maar dat is toch niet erg???!!!Wist je dat Chase Crawford(acteur) getrouwd is met ee dame die 15 jaar ouder is(cool)!
    Ik heb Arnoud nu weer gezien en hij is HOTTER DAN HOT!!!Zijn lach die ik vandaag gezien heb is goddelijk!Ik freakte, ik voelde ijn hart kloppen en mijn ogen begonnen te glinsteren.Nu mijn vriendinnen(Barbie & Tiff) heeben al een paar keer met hem gechat, en vanalles verteld over mij.Wat blijkt: meneer is niet geinteresserd!Shittt!Dacht ik toen ik dat hoorde van Tiff.Tiff, de dame die een crush heeft of had op Arnoud chatt nog bijna alle dagen met hem maar ik nooit!Ik durf gewoon niet!Wat als hij mij haat!Hij boos naar mij kijkt op school, mij uitscheld?!?!Maar nu gisteren avond heeft Barbie mijn vriendin gechat met Arnoud en vertelt dat ik een gedicht over hem heb geschreven èn dat ik met hem wil!Ik was woedend toen ik dat te weten kwam!:@
    Ik en Barbie hebben daar zelfs nog ruzie over gehad!Maar dieh is nu wel al opgelost.Maar wil je weten wat Arnoud heeft geantwoordt op ze wil met u èn ze heeft een gedicht over u geschreven???Wel...NJAH:P
    Voila dat was het njah:P!Erg tog?!?!
    Mar nu ik weet dat hij weet dat ik met hem wil enz... durf ik hem echt niet meer aan te kijken!(huil)Nu hij dat allemaal weet wil ik niet meer naar school gaan!Terwijl ik anders hèèl graag naar school ga!Ik ben hèèl pist op mijn vriendin mar terwijl ook heel teleurgesteld.Ik zou echt graag teminste tegen hem praten ofzo...maar ik weet dus echt niet hoe!Ik ben radeloos verliefd en bang op het zelfde moment!


    Denken jullie dat ik hem moet vergeten???Of juist niet!!!PLEAS HELP MIJ!!!


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Ik weet het niet.. Egt niet! het kan altijd wat worden maar ik ben slecht in dit soort dingen.. In de praktijk gaa het altijd beter... :$


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ik zou proberen om gewoon weetjewel, nog steeds aardig tegen hem te doen, en niet ineens te gaan negeren fzo.
    Ik zou alleen niet laten merken dat je m leuk vind..

    lastige situatie menn.


    i need you like a heart needs a beat.

    So, das een heel verhaal. O_O
    Uhm, ik zou gewoon toch toevoegen op chat? Wie niet waagt wie niet wint.
    Of vergeet hem, concetreer je op iemand anders ofzo?
    Ik ben hier zó slecht in.


    Mew <3

    Volgens mij is ie wat te oud? Ik weet, drie jaar is niet veel, maar die jongens willen allemaal stoer doen bij hun vrienden, en als ze dan met een meisje die zoveel jonger is omgaan, jhaa, denkt hij mss dat zijn vrienden dat niet leuk gaan vinden ofzo.. Maar blijven dromen, kan geen kwaad... Kijk maar naar mij...

    eleni iik ben niimer op aronoud Xd

    ikeuh wil NIELS HUWEL (H) (H) (H)

    XD

    eleni iik ben niimer op aronoud Xd

    ikeuh wil NIELS HUWEL (H) (H) (H)

    XD

    Je hartje zal je wel vertellen wat je moet doen, geef het wat tijd ;)