• Na veel gezeur en dergelijke, besloten, Scandal aka Erica, de Belg, Laime aka Chiara, de Belg en ik, Sevda, de Nederlander een meeting in Belgie, Antwerpen te organiseren!

    -9 April, werd het meest gestemd, mocht je op die dag écht niet kunnen, laat dat dan even weten, misschien kunnen we wat regelen.
    -Vanaf 1 uur staan Erica, Chiara, Sarita en ik jullie op te wachten bij Starbucks, rond half 2 begint de meeting officieel, of we eerste nog wat drinken, of meteen het centrum in gaan, is nog onbekend.
    -Om 5 uur is het eigenlijk afgelopen, maar als er een grote groep is die door wil, brengen we de rest even naar het station om uit te zwaaien, en gaat de groep van de mensen die door willen, terug naar het centrum om door te feesten.
    -Afspreekpunt, Antwerpen Centraal, Starbucks
    -Ik organiseer met Chiara en Erica.
    -Het wordt gewoon awesome, niet awesome genoeg, geld terug


    Wie wilt er mee?

    Mensen die kunnen/willen:
    -Dreamwalker -Misschien-
    -Zachary
    -Laime
    -Reyon -Misschien-
    -Grizzly
    -Scandal
    -Marshmellow -Misschien-
    -Cloudburst -Misschien-
    -Sid -Misschien-

    Ideeën altijd welkom.
    Vragen gewoon stellen, ik bijt niet, toch? :Y)

    Nog 1 dag!
    Er kunnen nogsteeds mensen mee _O_


    De "Meeting" is geweest D:

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 19:34 ]

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Die suckt. Ik heb de helft van de TMF superchart. De rest vind ik zelf niet leuk of heb geen zin om te downloaden. Ik heb het appellied, kip paard koe en perry het vogelbek dier

    Ik volg TMF, MTV, JIM en al die andere zooi niet echt. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik volg TMF, MTV, JIM en al die andere zooi niet echt. x'D


    Zou ik friday downloaden?


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Zou ik friday downloaden?

    Ken het niet. Geen idee of het een groep of een liedje is. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ken het niet. Geen idee of het een groep of een liedje is. x'D



    Luisteren op eigen risico :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zelf weten. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik zou wel willen komen maar dat gaat niet, kheb laatste dansles van seizoen en die wil ik niet missen


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Scandal schreef:
    (...)
    Wat als ik mijn naam niet wil zeggen. =O

    dat zou niet lief zijn.. =O


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Cayenne schreef:
    (...)
    dat zou niet lief zijn.. =O

    Misschien ben ik wel gemeen. =O


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik neem niemand mee, denk ik haha, ik zie nog wel als mijn vrienden mee willen ;o anders ben ik zo zielig want ik ken niemand


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Scandal schreef:
    (...)
    Misschien ben ik wel gemeen. =O

    dat zou gemeen zijn =O ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    ImAwesome schreef:
    (...)


    Luisteren op eigen risico :'D

    die heeft zo'n irritante stem >=O


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik kom morgen toch niet..
    Sorry!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ineens zoveel die stoppen. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mensen,
    Ik wil mijn excuses aanbieden. Sevda en ik mogen niet meer en dat is allemaal mijn schuld. Ik loog tegen mijn ouders dat ik morgen naar Sevda toe zou gaan en Sevda heeft tegen mij gezegd: 'Je moet niet liegen.' Maar ik luisterde niet. Ik was dom en dacht nog echt dat dit ging lukken. Maar Sevda kon de druk niet aan en heeft het tegen haar moeder gezegd. Ik besefte dat ik het ook moest opbiechten en heb toe net een uur beneden gezeten alles aan het vertellen tegen mijn ouders. Ze zijn niet boos, ze zijn vreemd genoegd trots. Omdat ik het uiteindelijk toch verteld heb en niet ben gegaan of verzwegen heb. Morgen ga ik langs Sevda's moeder, ik denk dat ik daar ook wel mijn excuses moet maken. Aangezien ik haar dochter mee wilde trekken in iets wat helemaal niet goed was. Bij deze vertel ik dus met spijt: Wij komen morgen niet. Haat mails naar mij toe graag.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Mensen,
    Ik wil mijn excuses aanbieden. Sevda en ik mogen niet meer en dat is allemaal mijn schuld. Ik loog tegen mijn ouders dat ik morgen naar Sevda toe zou gaan en Sevda heeft tegen mij gezegd: 'Je moet niet liegen.' Maar ik luisterde niet. Ik was dom en dacht nog echt dat dit ging lukken. Maar Sevda kon de druk niet aan en heeft het tegen haar moeder gezegd. Ik besefte dat ik het ook moest opbiechten en heb toe net een uur beneden gezeten alles aan het vertellen tegen mijn ouders. Ze zijn niet boos, ze zijn vreemd genoegd trots. Omdat ik het uiteindelijk toch verteld heb en niet ben gegaan of verzwegen heb. Morgen ga ik langs Sevda's moeder, ik denk dat ik daar ook wel mijn excuses moet maken. Aangezien ik haar dochter mee wilde trekken in iets wat helemaal niet goed was. Bij deze vertel ik dus met spijt: Wij komen morgen niet. Haat mails naar mij toe graag.

    Nja, als de ouders zich toch nog bedenken, dan kun je nog altijd komen.

    Denk positief, er komen nog meetings. =)
    En als je mij per se wil ontmoeten -wat ik wel snap. kuch-, kom ik wel eens richting Tilburg. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury