• Ja, dat lezen jullie goed. Ik had zoiets van: WTF mijn ouders betalen al 500 euro voor die boeken en dan moet ik 50 cent betalen als ik ze vergeet?
    Maar het geld gaat naar Amnisty International en dat was mijn mentor geraden, want als hij van dat geld iets anders ging doen werd ik boos.

    Als Eva F. bij mij in de klas zou zitten verdient die vent miljoenen. Elke dag vergeet zij haar boeken.

    Lol hij verdient miljoenen >.O


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ik zou het niet doen.
    Of je moet de grap uithalen ja 'ik maak het wel over :')'
    Maar echt like, flikker op _O_ No way.

    zoo dar zouden ze bij mij niet moeten doen, ik vergeet iedere dag wel een keer mn boeken..xD


    i need you like a heart needs a beat.

    euh...mag dat wel eig.? Is dat wel volgens de echte regels? Je weet toch nooit of het wel ECHT daar naartoe gaat. Mss steekt de leerkracht het wel gwn in ze eigen zakken? En dan nog als het wel zo zou zijn...dan vind ik het nog steeds niet kunnen .__.
    Omg, had ik echt nog nooit van gehoord hoor Oo

    Lol hij verdient miljoenen >.O
    idd, ik ben zo'n type dat zegt: "Hadden we informatica? Shit, waarom schrijven jullie dan If op het rooster en niet informatica."
    Ik vergeet mijn boeken ook altijd, maar ik doe het mijn ouders niet aan om ze te laten betalen voor mijn lompheid

    euh...mag dat wel eig.? Is dat wel volgens de echte regels? Je weet toch nooit of het wel ECHT daar naartoe gaat. Mss steekt de leerkracht het wel gwn in ze eigen zakken? En dan nog als het wel zo zou zijn...dan vind ik het nog steeds niet kunnen .__.
    Omg, had ik echt nog nooit van gehoord hoor Oo
    Nee, het gaat er echt heen. En het ligt aan de mentor en ik denk dat hij ons ook wilt aanleren om onze spullen bij ons te hebben.

    (...)Nee, het gaat er echt heen. En het ligt aan de mentor en ik denk dat hij ons ook wilt aanleren om onze spullen bij ons te hebben.

    dan nog zou het niet mogen, vind ik. Echt flauwekul xD

    Omg mijn leraar vraagt een reep chocolade als wij fouten maken met het schrijven van duits ¬¬ en ja er zijn echt kinders die fouten maken daarin,Bv hoofdletters vergeten ofzo.


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    dan nog zou het niet mogen, vind ik. Echt flauwekul xD
    ik denk wel dat hij het met de afdelingshoofd heeft afgesproken, want dat moet wel.
    Maar ik vertel gewoon niet dat ik mijn spullen ben vergeten en ik pak dan gewoon een boek van Sang-Yi af zodat ze denken dat zij haar boeken is vergeten :Y)

    Omg mijn leraar vraagt een reep chocolade als wij fouten maken met het schrijven van duits ¬¬ en ja er zijn echt kinders die fouten maken daarin,Bv hoofdletters vergeten ofzo.
    dat slaat nergens op! Ik bedoel, misschien is dat vak voor die kinderen nieuw en niet iedereen heeft een talenknobbel. En wat als je dyslecties bent?

    Ik zou het chill vinden, bij ons moet je nablijven.


    blame the bully.

    Ik zou het chill vinden, bij ons moet je nablijven.
    phoei ben blij dat ze dat niet bij ons doen... maar het time-out lokaal zit altijd al vol xD

    (...)dat slaat nergens op! Ik bedoel, misschien is dat vak voor die kinderen nieuw en niet iedereen heeft een talenknobbel. En wat als je dyslecties bent?

    Jah echt hé ¬¬ Hij zegt kinderen met dyslexie moeten extra oefenen..Nouja zeg Hij is zon Pieep¬¬


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Jah echt hé ¬¬ Hij zegt kinderen met dyslexie moeten extra oefenen..Nouja zeg Hij is zon Pieep¬¬
    al gemeld bij de A(fdelings)H(oofd) of de mentor?

    Omg mijn leraar vraagt een reep chocolade als wij fouten maken met het schrijven van duits ¬¬ en ja er zijn echt kinders die fouten maken daarin,Bv hoofdletters vergeten ofzo.

    Heb wel 1 keer de fout gemaakt om hoofdletters vergeten te schrijven:o
    had alles op alles, min dan zoveel punten :oxd
    -overkomt alleen mij maar hor^^-

    nja is dat eigenlij kwel wettelijk? het school ma g geen geld verdienen aan zoiets denk ik.
    oke ze geven het dn wel aan iets goed weg maar dan nog :o


    If you had never come out of the blue, I would've stay