• Voor aardrijkskunde werden we in groepjes opgedeeld en moest elk groepje een ander soort toerisme komen voorstellen (de plaats waarover het gaat promoten). Nu hebben wij voor Brugge gekozen: het is een mooie stad en Antwerpen en Brussel namen alle andere klassen al.

    Het is quasi onmogelijk om op één dag alle places to be te weten te komen, dus heb ik mezelf voorgenomen om op voorhand al wat research te doen. Aangezien Brugge wel een bekende stad is, dacht ik dat er hier wel enkele inboorlingen zullen zijn die leuke uitgangsmogelijkheden en restaurants/bars kennen en zullen er hier wel mensen zijn die al een keer als toerist daar naartoe zijn geweest en leuke hotelletjes weten zijn.

    Dus als er een plek is waar ik echt moet komen, overnachten, eten, of wat dan ook: tell me!


    Only losers can act the way you do

    Chocolademuseum :Y)


    Life is hard and then we die

    vaartochten.
    & leuke goedkope B&Bs

    [ bericht aangepast op 8 april 2011 - 19:09 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Doe Gent ! veel interessanter (nerd)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Performance schreef:
    Doe Gent ! veel interessanter (nerd)
    Trotse Gentenaar? :'D Maar de andere van mijn groep zitten alle drie in Knokke dus is Brugge de dichtstbijzijnde stad. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Fera schreef:
    (...)Trotse Gentenaar? :'D Maar de andere van mijn groep zitten alle drie in Knokke dus is Brugge de dichtstbijzijnde stad. (krul)


    Kinda ;D en ooh ok, Brugge is wel nice hoor ;p


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.