• oke, het is echt supermoeilijk voor me om dit op te schrijven maar ik moet het echt even kwijt...
    tussen mijn vriend en mij gaat het de laatste tijd steeds minder goed. we maken ruzie om het minste, hij eist me helemaal op, ik ben volgens hem nooit meer blij bij hem enzovoorts.
    ik had gisteren bijvoorbeeld met een vriend, L, afgesproken en er waren nog vrienden en vriendinnen van hem gekomen en het was echt superleuk. ik was dan ook supergoed gezind toen ik mn vriend zag 's avonds, en hij ging helemaal uit zijn dak dat ik nooit meer blij ben alsk bij hem ben en alleen maar blij ben bij L enzoverder.
    het stomme is dat ik mn vriend ondanks alle ruzies echt nog heel graag zie, wij zijn zo'n 10maand samen en hij is gewoon heel belangrijk voor me...
    maar ik weet zo ongeveer zeker dat ik verliefd ben op L. ik heb alleen geen flauw idee of hij ook iets voor mij voelt.. en ik heb al een vriend!
    ik weet dus echt niet meer wat te doen...


    Fooled ya!

    Ik denk dat jouw vriend allang door heeft dat jij die gast L leuk vind. Anders zou hij niet boos worden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb, echt, precies hetzelfde. Ik zweer het je. Ik heb ook geen idee wat ik moet doen, maar schat, het komt wel goed!


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik denk dat je vriend het wel een beetje door heeft en wat jaloers is en het niet leuk vind. Vandaar dat ie zo tegeng je uitvalt, hopend dat jij zegt dat het niet zo is en dat je alleen hem wil. Maar je geeft zelf al aan dat je denkt dat je iemand anders leuk vind. Ik kan daar niet echt bij helpen ofzo, dat moet je echt zelf uitzoeken. Ga je op je eigen gevoel af ;') Misschien ben je nog wel niet klaar voor een relatie en wil je gewoon lol maken met iedereen zonder regels.


    Sometimes it's best not to care.

    ik weet niet of hij het door heeft, ik realiseerde het me zelf deze morgen pas... maar misschien ben ik gewoon dom >.<


    Fooled ya!

    Ik denk ook dat jouw vriend weet dat je op L. valt of dat je hem leuk vind en dat hij zo reageert omdat hij je niet kwijt wil. Succes ermee, het komt allemaal wel goed.


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    L. doet me denken aan die gast van Death Note...

    Het is niet zo dat je een keuze tussen L en je vriend hoeft te maken.
    Als je voor een relatie kiest, moet je wel bedenken met wie. En hoe dat voor de ander voelt. En zeker jezelf. Want het lijkt me ook niet prettig om met iemand zamen te zijn die alleen maar jaloers is; of dat nou redelijk is of niet.
    Ik zou gewoon mijn gevoel volgen, als ik jou was. (: Heel veel sterkte er mee <3


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Misschien moet je vaker afspreken met je vriendje, en wat minder met die L?