• Ja ik ben 16 jaar en ik heb bang in het donker.En nee ik schaam mij er ni over want dat is mijn probleem en ni da van iemand anders n_n But swat,zijn er hier nog mense die bang hebbe in het donker,en me hun licht aan slape ?('A)!x

    Jaa ik ook hoor ><
    ik had vanacht gedroomt dat ik in de sloot was gevallen en ik zag opeens allemaal slangen ofzo xD en toen durfde ik niet meer onder me dekens te liggen O_o dus ik ging niet meer slapen van af 3 uur xD en toen moest men licht ook aan dat elke nacht


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik slaap niet met licht aan.. dan ben ik blind xD
    Maar als ik een enge film heb gezien doe ik altijd de stekker van het lampje naast mijn bed in het stopcontact, zodat ik hem altijd aan kan doen als ik iets engs zie

    Jaaaaaaaa ik ben bang in het donker o.O
    maar ik denk altijd, dat er mensen zijn ofzo, die me volgen. Echt heeeel weird -__-

    Ik ben wel bang in het donker, maar ik slaap niet met een lichtje, meestal lig ik helemaal onder de dekensxD.
    ik schaam me er ook niet voor, ik ben ook bang voor die flitsen van onweer, omdat ik dan bang ben dat ik inene dan iets zie oplichten in mijn kamer, tja heb prblemen met geesten dingen enz

    xxLinda

    Ik ben ook bang in het donker <___> Als ik het licht uitdoe, kruip ik meteen me bed in, en doe ik me ogen dicht.^^ Als ik me ogen open houd en in het donker kijk, denk ik vanalles te zien op de muur. Doe ik het licht snel aan, blijkt het gewoon een poster te zijn. ;3 ik sliep heel lang met een lichtje in me kamer, maar daar kan ik ook niet van slapen. Nu heb ik het probleem dat ik s'nachts niet eens goed kan slapen, dan ben ik heel hyper. Dus dan kijk ik veel dvd'tjes. ;'D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik ben wel bang in het donker, maar ik slaap niet met een lichtje, meestal lig ik helemaal onder de dekensxD.
    ik schaam me er ook niet voor, ik ben ook bang voor die flitsen van onweer, omdat ik dan bang ben dat ik inene dan iets zie oplichten in mijn kamer, tja heb prblemen met geesten dingen enz

    xxLinda

    Door geeste probleme heb ik dus ook bang in het donker,en slaap ik al bijna 5 jaar me licht aan ;]

    nee ik ben niet bang int donker >< vind het juist fijn als het helemaal donker is, en dan cker alsk moet slapen xD anders duurt het namelijk heel lang voordat ik lig te pitten ;o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik was bang int donker tot me half 11 ste maar be nnog steeds een beetje bank hoár
    en het is ook nie erg als je bang bent xD

    (...)
    Door geeste probleme heb ik dus ook bang in het donker,en slaap ik al bijna 5 jaar me licht aan ;]


    Bij mij is het niet door geesten. Ik ben er niet echt bang voor. Tenzij ik of iemand die ik goed ken geesten oproept. Dan wordt ik wel bang <___> Ik ken dus iemand die met zo'n bord geesten ging oproepen, met het alfabet en ja nee erop. Kwam zijn naam 3 keer, en ik ging veel om met hem, en zijn broers op vakantie, en dan was ik soms wat bang. Maar .. verder niet ;'3


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Bij mij is het niet door geesten. Ik ben er niet echt bang voor. Tenzij ik of iemand die ik goed ken geesten oproept. Dan wordt ik wel bang <___> Ik ken dus iemand die met zo'n bord geesten ging oproepen, met het alfabet en ja nee erop. Kwam zijn naam 3 keer, en ik ging veel om met hem, en zijn broers op vakantie, en dan was ik soms wat bang. Maar .. verder niet ;'3

    Ahzo,n_n nee bij mij komt het echt door geeste ;S

    Ik ben zeker niet bang in het donker ;D Ik ben bang voor water

    Ik ben zeker niet bang in het donker ;D Ik ben bang voor water

    ik voor regen,da brand in mijn huid :')

    ik ben al vanaf dat ik miniatuurtje was bang int donker.. dus heb altijd lichtje aan op de gang ofzoo. kan er gewoon niet tegen als ik niks zie! en, ik ben bang voor brand ofzo, of voor inbrekers die me gaan ontvoeren!

    Ik ben niet echt bang in het donker.
    Nouja,, ligt eraan waar ik ben XD
    Als ik in een huis ben, dan ben ik absoluut niet bang, maar als ik buiten door het stikdonker loop, dan ben ik echt wel bang.. Dat doe ik dus ook nooit alleen =P


    being wanted became a thrill I never knew

    Ik ben bang voor die enge mensen die bijvoorbeeld je voet pakken als je de trap op loopt. Bang in het donker ben ik absoluut niet. Ik ben eigenlijk een raar mens, ik hou van donker en van de regen en slecht weer, ik hou totaal niet van de zon en het licht. Want als er ook maar een beetje licht in mijn kamer komt dan kan ik niet slapen. Ik kan trouwens ook niet slapen met geluiden. Zoals m'n pc die zoemt ofzo.


    a figment of your imagination