• EL CLÁSICO

    Members of the WAG-gang
    Mourinho - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    PrettyJewel - Kim - WAG van Roman Pavlyuchenko & Bastian Schweinsteiger.
    ReinaxLynn - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Spanjaard - Elena - WAG van David Villa.
    Nicklas - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Ramsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Linyola - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Veeyha - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Zaida - Amber - WAG van Lionel Messi.

    ‘This is what I always say: Barcelona is my home and I hope that I stay here for many years. — Lionel Messi’


    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 10:58 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Kiekeboe medemensen :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Gister was een kennis langs gekomen voor mijn verjaardag en toen waren we niet thuis. Maar hij had de envelop in de brievenbus gedaan. Krijg ik 50 euro van hem. En nu voel ik me schuldig dat ik niet thuis was. Want het is best een oude eenzame man.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn mama komt vanavond terug uit Barcelona en stiekem hoop ik toch op een Messi-shirt, ook al heeft ze me nadrukkelijk gezegd dat ik hem niet krijg C:


    Hope goes lost but never dies.

    Als ik ooit nog eens door mijn amils heen geraak, ga ik schrijven.


    Tears are words the heart can't say.

    Als Bojan echt naar Liverpool gaat dan was gisteren zijn laatste Barça match wss.
    Ik wil Bojan en Sergio niet in Liverpool, ik hoop echt dat als ze weggaan ze een ander team dan Liverpool kiezen.


    The soul needs autumn.

    Wat is er mis met Liverpool. Daar krijgt hij waarschijnlijk 10 keer zoveel speeltijd als in Barça en daarbij is Liverpool een geweldige stad om in te wonen. En ook is het gewoon een gezellige groep daar, en veteranen met ervaring als Xavi en Iniesta heb je daar ook met Gerrard en Reina enzo.


    Hope goes lost but never dies.

    Als Bojan bij liverpool gaat voetballen, zou die nu echt moeten beginnen met engels :')


    Everything is worse without music.

    Next to youuuuu.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nicklas schreef:
    Next to youuuuu.

    Sinds wanneer luister jij naar Justin?


    Hope goes lost but never dies.

    Zaida schreef:
    (...)
    Sinds wanneer luister jij naar Justin?


    Ik luister dat soms, en deze heb ik nog niet gehoord.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Zaida schreef:
    Wat is er mis met Liverpool. Daar krijgt hij waarschijnlijk 10 keer zoveel speeltijd als in Barça en daarbij is Liverpool een geweldige stad om in te wonen. En ook is het gewoon een gezellige groep daar, en veteranen met ervaring als Xavi en Iniesta heb je daar ook met Gerrard en Reina enzo.

    Bojan past in zoveel manieren niet in Liverpool en hij wil zelf ook niet weg. Hij kan in andere clubs ook meer tijd krijgen en Liverpool wil zoveel spelers kopen dat hij waarschijnlijk niet eens zoveel tijd gaat krijgen als iedereen denkt. + de EPL en La Liga zijn totaal verschillend dus hij zal zeer hard zijn best moeten doen om een kans te krijgen om te spelen.


    The soul needs autumn.

    Zaida schreef:
    (...)
    Sinds wanneer luister jij naar Justin?

    Hoe kun jij aan ''next to yooouu'' raden dat het biebs is o_O creepy gewoon.


    Everything is worse without music.

    Linyola schreef:
    (...)
    Hoe kun jij aan ''next to yooouu'' raden dat het biebs is o_O creepy gewoon.

    One luffff ;D


    Hope goes lost but never dies.

    Zaida schreef:
    (...)
    One luffff ;D

    HAHA gek kind dat je bent, ik was met vriendinnen op de fiets en toen gingen we biebs meezingen. - OVERBOARD.


    Everything is worse without music.

    Ik ga, visite! _O_


    Everything is worse without music.