• Ik bleef gisteren bij Kayleigh slapen, en de volgende dag deden onze twee beste vriendinnen C&Y superdom tegen ons.. gaan ze ons 'overlopers' noemen, en elke keer als wij naar hun willen toelopen, lopen ze van ons weg. En gaan ze de hele tijd liggen lachen.

    Zijn dit echte vrienden..?

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 10:19 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Nee.


    effort never betrays you

    Nein.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Help ons alsjeblieff,,,


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    nope, dat zijn ze niet, laat ze links liggen ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    SinCity schreef:
    nope, dat zijn ze niet, laat ze links liggen ;D


    dan worden ze boos en gaan ze onze andere vrienden erbij betrekken en dan gaan hun ons ook al negeren..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    OMYJBIEBER schreef:
    (...)

    dan worden ze boos en gaan ze onze andere vrienden erbij betrekken en dan gaan hun ons ook al negeren..


    Jezus, kinderachtige vriendinnen zijn dat, zeg. Als ze zich allemaal daar in mee laten slepen.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Nein, dat zijn geen echte vrienden,


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Geen echte vrienden.


    (Be)lieve in (you)rself

    Tranquilized schreef:
    (...)

    Jezus, kinderachtige vriendinnen zijn dat, zeg. Als ze zich allemaal daar in mee laten slepen.

    Ja de ene vriendin is een beetje kinderachtig he, en die doet álles wat anderen ookdoen. En de andere is simpelweg gewoon een bitch. Want als ik bijvoorbeeld ruzie met haar heb betrekt ze mijn vrienden er ook bij..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    OMYJBIEBER schreef:
    (...)
    Ja de ene vriendin is een beetje kinderachtig he, en die doet álles wat anderen ookdoen. En de andere is simpelweg gewoon een bitch. Want als ik bijvoorbeeld ruzie met haar heb betrekt ze mijn vrienden er ook bij..


    Ik zou zeggen: zoek andere vriendinnen, en verspil je tijd hier niet meer aan. Dat is gewoon echt stom ;S


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nee, dat zijn geen echte vrienden.

    eentje heeft sorry gezegd, maar de andere zei van ; 'Ja als je nog een keer over Y praat heb je problemen.' en toen negeerde ik haar. Zei ze ; 'Val kapot.'


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.