• Zie titel:Y) Whoot die van mij is chill man =O I'm so happy^^ Maar het kan zijn dat hij binnenkort veranderd ¬¬


    Pictures fade away, but memories are forever

    Week ni, ik heb nog geen maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag lesrooster gevolgt,, maar ik heb gym en dan heb ik 5 minuten om naar de kleedkamer te gaan, om te kleden, naar school te lopen, naar de eerste verdieping te gaan en daar de klas te zoeken. Dat redde ik vandaag niet hoowr :O En dit was nog op de gymzaal bij de school, dat andere daar moet je voor fietsen :O

    Oke, dat moest ik dus even kwijt xD

    Mr ik heb zoiezo een piepklas :O

    Was jij die ene mensje die mij op hyves toevoegde? Een heel tijdje gelee? Of nie en dan weet je nu niet waar ik het over hebt xD

    ZOOOW!
    nee jonge!
    ikheb;8,6,7,7,7!
    maar over... 2 weken kamp. en DAARNA wordt ie verandert!


    i can't pretend you're nothing special

    Ik heb 7, 7, 4, 7 & 5. Echt chill. :]


    blame the bully.

    ik 7,6 en 1ste uur vrij:D,7(en misschien een keer 8ste:S),7,7
    1ste uur is: 8:10 2de= 9 uur 6de=2 uur en 7de=14:50 en 8ste = 15:55

    en ik heb elke dag gym:S:S
    ik vindt gym niet veel aan je doet er tog niksxD attans bij ons niet xD
    maar ja ik vindt het dom 5 uur in de week en dan elke dag een uur:S:S doe dan 2x blok uur en 1x 1 uur en vervang die 2 andere uren door iets leuksxD

    Het kan altijd nog veranderen

    Ben super tevreden met mijn rooster, hoef namelijk maar 2 dagen naar school =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ben super tevreden met mijn rooster, hoef namelijk maar 2 dagen naar school =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Myne is..8,6,9,6,7
    Ik heb dus echt een k*trooster r0oster.. Maar wel maandag&woensdag 1e 2 uur vry..


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Maah. Best wel. hijs vet makkelijk te onthouden, 4 dagen hetzelfde en dan alleen dinsdags eerste twee uur vrij. (: Alleen wel dus steeds om half negen naar school, das wat minder.


    Mew <3

    Het kon erger...

    Neee, bn er nie tervredn mee xO
    Maar waarschynlyk wordt ie binnekort veranderd =D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik ben er niet echt tevreden mee, maar hij veranderd over 2 weken, dus ik hoop dat hij dat minder erg word

    Hmmmm, 7,7,7,6,6.
    Dat betekent om 15.15, 15.15, 15.15, 14.25, 14.25 uit. Dan nog naaar de kluisjes, kost ook een halfuur.... Is echt megadruk bij de kluisjes!!! En ik overdrijf niet!!!


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    chill rooster (nerd)
    chill school gewoon!

    we hebben 1 vast uur studie (niksdoen dus) per week en op maandag stoppen we ook een uur vroeger

    Die van mij is normaal =,='
    Elke maandag eerste uur vry :'D En dan nog 5 uur les
    Maar dinsdag & vrydag heb ik 8 uur les =,=' Donderdag 7 uur, en woensdag 6.

    PS: Uur is hier gerekend als 50 minuten :'D


    ok

    Elke dag half 9 beginnen eindigen 3 uur gwn middelbare hoor best Chil rooster