• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:41 ]

    Heerlijk is het om dan dat bericht te melden. Ik vind het gewoon zielig als mensen reclame maken en ook hartstikke irritant.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Reticent schreef:
    Heerlijk is het om dan dat bericht te melden. Ik vind het gewoon zielig als mensen reclame maken en ook hartstikke irritant.

    Idd!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sevda, gaan we samen mensen wurgen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Reticent schreef:
    Heerlijk is het om dan dat bericht te melden. Ik vind het gewoon zielig als mensen reclame maken en ook hartstikke irritant.

    Precies, mensen werken verdomme hard aan hun stories om die kudo's eertelijk te verdien komen hun dan aan. Het ergeste vind ik dan nog dat mensen ze gewoon geven? D:

    Ik krijg het gelukkig niet meer..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Whaha.
    Dan staat het duidelijk op je profiel en dan doen ze het alsnog... Ik ken het...
    Zwaar irritant.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Het staat in koeienletters op mijn profiel in het geel:Y) wat je goed ziet op zwart(A)
    en toch nog reclames maken(N) ik hou dan gewoon van dat meld knopje(duivel)

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 17:24 ]


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik zet er nooit op dat ze geen reclame moeten maken, maar ik meld het wel. Als het een regel is, waarom zou ik dan de moeite doen om het op mijn profiel te zetten?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ja, ik vind het ook vervelend. Gelukkig heb ik al een hele tijd geen reclame meer gekregen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan