• Ik moest vandaag naar het ziekenhuis voor een echo zodat ze naar mijn blaas en nieren konden kijken. Omdat ik laatste tijd veel last van mijn blaas had maar elke keer zeiden ze dat het geen onsteking was vandaar de echo. Maar ik moest voor dat ik daar heen ging veel water drinken, net zo lang tot mijn blaas héél vol werd. Dus ik dat doen, en toen zat mijn blaas echt heel vol.

    Dus ik ga naar het ziekenhuis moest ik ook nog eens kwatier ofzo wachten, en mijn blaas werd steeds voller. Zo vol dat het gewoon pijn ging doen, en ik werd helemaal benauwd daar door. Toen ben ik snel even naar de wc gegaan en heel even wat uit geplast, niet alles natuurlijk. Toen werd ik opgeroepen en ondertussen was mijn blaas al weer mega vol. Moest ik op zo'n bank liggen en ging ie van dat koude spul op mijn blaas smeren, voelde niet echt fijn.

    En toen kwam het hoor, ging hij met zo'n stick ding keihard op mijn blaas drukken en er overheen rollen. Ik dacht serieus dat ik open gescheurd werd daar. Zo voelde het, echt veel steken. Deed zo pijn hé! Ik lag daar helemaal te kreunen van, auwauw. En het voelde ook net alsof alles er zo uit zou stromen, dus ik mocht gauw naar de wc. En toen moest hij nog naar mijn nieren kijken, en hij rolde dat ding heel hard over mijn nieren heen en dat deed ook focking pijn. Was echt niet normaal :x En nu moet ik constant plassen. Ik moest dit even vertellen ;3 Wou het graag kwijt.
    Dus als mensen van leedvermaak houden, enjoy x)

    x.


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb het allemaal meegemaakt...
    Nu denk ik aan mijn eigen hel een paar jaar geleden
    (huil)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik heb het allemaal meegemaakt...
    Nu denk ik aan mijn eigen hel een paar jaar geleden
    (huil)

    Deed het bij jou ook zo mega pijn? o.o


    Sometimes it's best not to care.

    grrr ik was waarschijnlijk agressief geworden x)
    hopelijk gaat het nu wat beter met je :3


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dat is echt vreselijk he!
    Ik moest vorig jaar ook. En toen was het fout gegaan, moest ik een week later nog eens. Heel fijn. Ze zouden het moeten verbieden.

    Inanimate schreef:
    (...)
    Deed het bij jou ook zo mega pijn? o.o


    Pijn viel wel mee. Maar dan gaan ze met dat echo ding zo hard op je volle blaas drukken...
    Ik haat die mensen nog steeds...


    #WWED - What Would Emma Do?

    StillBored schreef:
    grrr ik was waarschijnlijk agressief geworden x)
    hopelijk gaat het nu wat beter met je :3

    Jaa, ik werd écht gek. Het doet echt pijn als ze op je volle blaas gaan drukken en er met een ding over heen rollen. Het gaat wel weer wat beter maar moet constant plassen om de 5 minuten o.o en ik moet nu heel nodig maar mijn broer zit er op =.= en dat kan nog wel even duren voordat hij er af is.


    Sometimes it's best not to care.

    Junns schreef:
    (...)

    Pijn viel wel mee. Maar dan gaan ze met dat echo ding zo hard op je volle blaas drukken...
    Ik haat die mensen nog steeds...

    Bij mij deed het super pijn echt waar.


    Sometimes it's best not to care.

    Fragile schreef:
    Dat is echt vreselijk he!
    Ik moest vorig jaar ook. En toen was het fout gegaan, moest ik een week later nog eens. Heel fijn. Ze zouden het moeten verbieden.

    Hoezo fout? :x
    Jaaa inderdaad, maarja het is eigenlijk ook wel goed dat het er is. Zo kunnen ze er wel achterkomen of er iets met je aan de hand is. [;


    Sometimes it's best not to care.