• Ik zit dus lekker met mijn laptop op schoot tv te kijken. Hoor ik ineens de bel en hoor ik daarna voetstappen en zie ik een buurkind keihard wegrennen. Deurtje bellen dus, beetje jammer dat ik haar gewoon zag :'D

    Daarna gaat een ander zo richting te deur maar hij ziet mij en ging toen kruipen.. dus ik naar het raam en ik kijk hem aan en schud zo nee. Gaat ie alsnog deurtje bellen hahahaha. Echt wtf, ik zie hem toch gewoon en hij mij :'D Alsof ik dan de deur open doe hahahha.


    -

    omg, deed ik vroeger ook wel eens. De laatste keer was er een woedend schreeuwende vent de deur uitgelopen, net telaat weggerend D:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    hahaha hilarisch die kinders :'D


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Haha, zoiets heb ik ook wel een keer gehad op vakantie ;'D


    effort never betrays you

    Geniaal ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    de laatste keer dat ik dat deed zei ik dat een aantal jongens dat hadden gedaan, en die man die begon helemaal te zeggen van: 'Als ik die jongens krijg dan mep ik ze!'
    en toen schrok ik wel, en nu ben ik al helemaal blij dat ie mij niet gepakt had, want laatst had ie een jongen in elkaar gemept, omdat hij langsliep O.o


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Doen ze bij ons ook wel is, het is wel irritant omdat mijn kleine hondje echt verschrikkelijk hard blaft. En die blaft dan de hele tijd.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Performance schreef:
    hahaha hilarisch die kinders :'D


    We accept the love we think we deserve.

    bij ons in de buurt noemen we 't belletje tring x'D

    JonasPoop schreef:
    bij ons in de buurt noemen we 't belletje tring x'D

    bij ons belletje trekken


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Hahah, doelloos! :'D

    Een vriend van mij ging ooit eens een plank tot een bepaalde grootte zagen en duwde die dan tegen de muur met allemaal belletjes van een appartement! x'D Al die hallo's, ik zou echt plat gaan! x'D

    Wij noemen het btw belletje trek. :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Bij ons ook belletje trek xD

    Bij mij doen ze het bijna iedere dag, dan loop ik stiekem naar beneden toe, woon in een flat gebouw, wl 1 hoog dus loop ik naar de deur en trek die open, en dan staan ze er nog. "Ja, en nu weg gaan anders." En dan kijken ze me echt zo aan. "Ik ben niet boos hoor, maar doe het niet meer." Zeg ik dan.. Soms doen ze het nog wel, maar niet meer iedere dag xD


    What is youre favo scary movie?

    iloveminke schreef:
    (...)
    bij ons belletje trekken

    Bij ons ook _O_


    effort never betrays you

    Mwaha, geniaal :')
    Wij hebben geen kleine kinderen in de buurt, niet in onze straat in ieder geval. Zulke grappige dingen maak ik dus nooit mee ><


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Toen ik twaalf was, hadden we in school jongere kinderen die wij moesten leren lezen. Die kinderen zaten op een andere campus en wij moesten die wegbrengen.
    Onderweg waren er appartementen en kwamen wij op het geweldige idee om belletje trek te doen. Nooit meer! :'D
    Wij belden dus aan, renden weg en hoorden die man echt mega boos roepen en hij is achteraf gewoon naar de directrice gestapt!
    Uiteindelijk heb ik er niets meer van gehoord, maar dat was toch wel echt schrikken. :3


    Let the Night embrace you

    Ik heb dat nooit gedaan haha :'D


    Olive