• Ja, ze bestaan echt.
    Een man die ooit een moord pleegde in Duitsland zoog bloed uit de wonden van zijn slachtoffer, had seks met haar lijk en at stukken mensenvlees op.
    Dan ben je toch niet goed wijs? Ik ga al over m'n nek als ik er aan denk.

    De gruwelijke dubbele tienermoord op Nina (14) en Tobias (13) in het Duitse Bodenfelde krijgt nog een barbaarser karakter. De 26-jarige psychisch gestoorde moordenaar heeft op zijn proces in Göttingen niet alleen de moorden bekend, maar ook uitgelegd hoe hij bij de gruwelijke slachtpartij in zijn slachtoffer beet en stukjes mensenvlees opat.

    Dagen later had hij ook nog meermaals seks met het lijk van het meisje. De 'Kannibaal Killer uit Bodenfelde' zal wellicht ontoerekeningsvatbaar verklaard worden en in een psychiatrische instelling opgesloten worden.

    Bij het voorlezen van de aanklacht bleek dat het om een lustmoord ging. Maar er was meer aan de hand. De bewuste 15de november trok de 26-jarige dader ladderzat op zijn vreselijke strooptocht. Hij probeerde de 14-jarige Nina te verkrachten. Omdat het meisje om hulp riep, heeft hij haar gewurgd, op de grond gegooid en met een mes bewerkt.

    Vervolgens zoog de gestoorde moordenaar meermaals bloed uit de wonden van zijn slachtoffer en beet hij in haar tong en in een teen. Tot slot wilde hij haar, zoals een vampier, in de hals bijten. Daarbij slikte hij stukjes vlees door. Om het allemaal nog wat barbaarser te maken kreeg de moord ook nog een necrofiel karakter, want in de daaropvolgende dagen keerde hij nog een paar keer terug om seks te hebben met Nina's lijk.

    Vijf dagen na de eerste moord maakte de 26-jarige gek nog een tweede slachtoffer. Hij doodde de 13-jarige Tobias met enkele messteken. Eerst dacht de dader dat zijn slachtoffer een meisje was. Tobias moest zich uitkleden, vooraleer hij hem gruwelijk vermoordde. Het proces over de tweevoudige kindermoord zal wellicht tot eind mei duren.
    bron



    Wat ik dan ook nog zo raar vind, is dat je niet extra zwaar gestraft kunt worden als je seks hebt met een lijk (mits je het lichaam in tact houdt).

    Nouja kotsen is wat overdreven, maar het is ziekelijk, ja, dat zeker.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Sorry voor mijn harteloosheid maar: Neerknallen die vent.


    Als het leven geen zin heeft, kun je er ook geen punt achter zetten.

    jammie. :Y) nee serieus, zielige mensen. ;$


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Ik vind het echt zielig als je zo bent. Je zou maar een rare afwijking in je hersenen hebben en dit normaal vinden en het zelf ook doen.

    Voor de slachtoffers en hun familie moet dit echt een hel zijn geweest en misschien nog wel zijn. Jonge, dit is echt gruwelijk 0.0


    Happy Birthday my Potter!

    Omg o.o
    Wat zielig!
    En ook zo erg voor dat meisje! Ze wordt én vermoord, een beetje opgegeten en dan ook nog meerdere malen verkracht terwijl ze al dood is o.o
    & die jongen o;
    ook zielig.

    BAHH. O_o


    Me so good.

    Iwanna schreef:
    Walgelijk. Die man spoort niet.


    Opgeven is geen optie.

    Iwanna schreef:
    Walgelijk. Die man spoort niet.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Bah, dat soort mensen sporen echt niet. Doodstraf vind ik te soft voor zulke mensen. Ze moeten ze gewoon in een isoleercel zetten zonder enig contact met de buitenkant, gewoon levenslang. Dan maken ze zichzelf wel helemaal gek. Vreselijk, waar gaat het toch heen met de wereld..

    Gadverdamme, dat mensen dat kunnen doen zeg.
    Die hebben geen geweten!


    "Don't look back, you're not going that way."