• Ja, twee jongens uit mijn leerjaar zaten met een waterpistool te spuiten in hun wiskundeles, en nu mogen ze beide niet mee op werkweek die over een maand is.

    Wat vinden jullie, gepaste straf?

    Ik kreeg mijn geld niet terug toen ik niet mee kon omdat ik ziek was tijdens een schooltrip.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ik zou ze eerder laten nablijven.... maarja k weet nie hoor!


    Treat people with kindness

    Achterlijk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Beetje overdreven,maar nog altijd beter dan bij mij.
    Met stuntdag kwamen een stel jongens met maskers onze klas in,met water pistolen. Mijn leraar zei niet te spuiten maar dat deed er 1 toch. Hij werd geschorst tot de examens. Over overdreven gesproken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    oh gosh, water, nu gaan we allemaal dood.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Lollollol. Nou, mijn klas heeft wel eens ergere dingen gedaan. Beetje overdreven. Zonde trouwens dat je niet mee op werkweek gaat. (cat)


    SLOAN.

    Oh, nu blijkt dattie alleen maar strafregels moest schrijven.. gelukkig voor hem ;o.

    Hangt er vanaf of dit de eerste keer is of niet. Als ze non-stop dit soort dingen doen, dan zou ik als leerkracht ook pissed worden.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nah ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wat is werkweek?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Bij ons deden zze het met Waterflesjes
    En nop geen gepaste straf


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marshmellow schreef:
    Wat is werkweek?

    Dan ga je met school (jaargenoten) naar parijs/londen/barcelona/ergens heen voor ongeveer een week, en dan ga je daar allemaal dingen bezoeken zoals bijv de eifeltoren in parijs, en je kan natuurlijk ook shoppen in de vrije tijd, etcetc.

    das best wel overdreven als je het mij vraagt =O


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Ruocco schreef:
    Achterlijk.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.