• Lieve usertjes! :9~

    Ik heb dus, zoals je in de titel al kunt lezen, gekozen om te stoppen met moderator te zijn.

    Al een hele lange tijd ben ik niet echt meer actief. Ik zit nu in mijn laatste middelbaar en heb verschrikkelijk veel werk voor school. Elke dag zit ik tot ’s avonds bezig met school. Eerst ben ik maanden bezig geweest met mijn eindwerk economie en nu dat ingeleverd is, ben ik heel de tijd bezig met mijn toelatingsproeven voor Music Management.

    Toen mijn einderwerk dus ingeleverd was, ben ik nog eens een paar weken élke dag bezig geweest met het samenstellen van mijn portfolio voor die proeven. Nu ik door die ronde heen ben geraakt, moet ik heel de tijd leren voor het schriftelijk toelatingsexamen zaterdag. En daarna volgt er natuurlijk nog meer werk. Ook mijn eindexamens komen eraan en ik zal echt heel hard mijn best moeten doen om erdoor te geraken dit jaar. In de zomervakantie moet ik dan het grootste deel werken om mijn kot (kamer) vanaf september te kunnen betalen en ga zo maar door. Aan mijn taken op Quizlet kom ik gewoon niet toe, ik blijf maar bezig met andere dingen…

    Een tijdje geleden stond ik ook al op het punt om te stoppen, maar mijn lieve teamgenootjes zeiden dat ik gerust even op ‘inactief’ mocht staan. Maar dat is ook alweer een tijd geleden en ondertussen moeten zij al die taken wel met een man minder doen, wat helemaal niet eerlijk tegenover hen is. Ik maak liever plaats voor iemand die er wél altijd kan zijn.

    Dus bij deze; ik stop er mee en vind het echt heel erg spijtig. Be good voor de modjes, want ze bedoelen het allemaal echt heel goed en willen niemand benadelen of whatever. Ze hebben echt het beste met jullie voor en ik kan jullie vertellen dat het een verschrikkelijk leuk team is!

    Take care allemaal en ik zal jullie missen. _O_

    x Jolien


    Seel schreef:
    (...)waarom ? ik woon bij leuven en ik zit in gent op kot omdat ze mijn opleiding niet in leuven hebben , als je iets graag doet , moet je daar voor gaan :Y)
    Leuven en gent liggen veel dichter bij elkaar en Brugge en limburg. En de kans dat ze op kot mag in nihil.

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 23:16 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ja, maar limburg is een beetje te ver als je van Brugge komt. Nouja ze wou vroeger dr eigen platenlabel hebben enzo en muziek interessert haar zo hard. Maarja tis te ver en dan nog dat examen. Veel succes er mee in ieder geval.

    Voor mij is het ook te ver, maar ik ga deze zomer héél hard werken zodat ik mijn kot zelf kan betalen. ^^ En dan tijdens het schooljaar ook elk weekend. (:

    Passerby schreef:
    (...)Leuven en gent liggen veel dichter bij elkaar en Brugge en limburg. En de kans dat ze op kot mag in nihil.

    Ooh ok. ^^

    Naja, hopelijk vindt ze een goede opleiding. ^^

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ooh ok. ^^

    Naja, hopelijk vindt ze een goede opleiding. ^^
    Ik hoop het ook, maar het komt wel goed. Ze moet echt iets met dr Engels doen, want ze is er zo goed in. Ik zie haar als een of andere tolk zijn in Engeland eerlijk gezegd, want ze wilt hier toch niet blijven (nouja dat zei ze vroeger toch, geen idee of dat nu nog geld) dusja.

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 0:06 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Defensive schreef:
    Aah, jammer. Veel succes met alles en het ga je goed! (flower)


    effort never betrays you

    Dit heeft helemaal niet met je topic te maken, maar f*** dat! Stiekem weet ik nog dat ik je nog helemaal heb lopen aanmoedigen dat je dit écht moest doen toen je heel hard twijfelde en nu ben je gewoon al zo ver geraakt. Ik ben echt trots op je!! En ik vind dat het helemaal goed gaat komen zaterdag! xxxx (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    Brunhilde schreef:
    Dit heeft helemaal niet met je topic te maken, maar f*** dat! Stiekem weet ik nog dat ik je nog helemaal heb lopen aanmoedigen dat je dit écht moest doen toen je heel hard twijfelde en nu ben je gewoon al zo ver geraakt. Ik ben echt trots op je!! En ik vind dat het helemaal goed gaat komen zaterdag! xxxx (flower)

    Ahw, dankje. :9~:9~:9~

    jammer :"(

    veel succes in ieder geval!


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Defensive schreef:
    Aah, jammer. Veel succes met alles en het ga je goed! (flower)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Brunhilde schreef:
    Dit heeft helemaal niet met je topic te maken, maar f*** dat! Stiekem weet ik nog dat ik je nog helemaal heb lopen aanmoedigen dat je dit écht moest doen toen je heel hard twijfelde en nu ben je gewoon al zo ver geraakt. Ik ben echt trots op je!! En ik vind dat het helemaal goed gaat komen zaterdag! xxxx (flower)

    Het was gewoon een eer om haar in het modteam te hebben :'D. Eerlijk gezegd heb ik nog nooit zo'n goed aanmeldingsformulier gelezen als dat van haar!^^En als mod was ze ook gewoon geweldig =) Goed dat je haar dan aangemoedigd had =).
    'k ben echt blij dat Jolien een deel van het team is geweest =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Haha ik ben vet helderziend (cool)
    Maargoed, alsnog jammer.


    Your make-up is terrible

    Crowd schreef:
    Jammer!
    Hopelijk kun je het allemaal aan, en word je toegelaten:)


    Tinka & Ghunter.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Het was gewoon een eer om haar in het modteam te hebben :'D. Eerlijk gezegd heb ik nog nooit zo'n goed aanmeldingsformulier gelezen als dat van haar!^^En als mod was ze ook gewoon geweldig =) Goed dat je haar dan aangemoedigd had =).
    'k ben echt blij dat Jolien een deel van het team is geweest =).

    Ahw, dat is écht gewoon een verschrikkelijke lieve en leuke reactie om te lezen!

    Vond het zelf ook super leuk om van dat team deal te mogen uitmaken en zal het ook heel hard missen. ):

    Assassin schreef:
    Haha ik ben vet helderziend (cool)
    Maargoed, alsnog jammer.

    Jij hebt gewoon een glazen bol! (nerd)

    Jammer, je was een goede mod. :)