• Het valt me op dat er de laatste tijd heel vaak story's in de top staan met minder abo's dan kudo's en dan bedoel ik veel minder. Ze zeggen dat er een manier is om veel kudo's in 1 keer te krijgen, maar ik vind het toch niet eerlijk.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    is me ook al opgevallen


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    West schreef:
    is me ook al opgevallen


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Over die manier heb ik nog niets gehoord eigenlijk.

    Maar er zijn ook mensen die toevallig op een hoofdstuk klikten en het leuk vonden.
    Soms vergeet ik ook een abo te nemen, maar kijk ik af en toe hoe ver de story staat op mezelf of ik krijg er sowieso een melding via mail van omdat de maker in mijn vriendenlijst staat.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zag laatst iets met 9 abo's en 72 kudos. Maarja, waar maken we ons druk om, er zijn ergere dingen in deze wereld :Y)

    Ik kijk daar echt niet naar hoor....


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik heb dat dus nog nooit gezien. Momenteel is er zo ook geen story in de top 5.
    Maar ik check die dingen eigenlijk toch niet uit. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Er gaan heel veel berichtje door Q. heen waarbij ze vragen om "dit" verhaal te kudoen. De meeste doen dat zonder dat ze ook maar weten waar het verhaal over gaat..


    Forever.

    Er zijn manieren om meer kudo's te krijgen, je kan op je IP maar 1 kudo geven. Maar het is tegenwoordig al ongelofelijk gemakkelijk om je IP te veranderen. Ik weet niet of ze het zo doen, maar ik heb gehoord dat er mensen zijn die daar zo hun trucjes voor hebben. Oftewel ze kudoën zichzelf naar de top. Sneu.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Acceptance schreef:
    Ik zag laatst iets met 9 abo's en 72 kudos. Maarja, waar maken we ons druk om, er zijn ergere dingen in deze wereld :Y)


    Everything is worse without music.

    Het is nu al 100x duidelijk gemaakt dat de kudo's niet gaan om het beste, maar om het populairste verhaal. Tja [;


    Has no one told you she's not breathing?

    West schreef:
    is me ook al opgevallen


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik vind de stories in de top 5 sowieso niet leuk (puh)
    Van mij komen de kudo's niet (A) Nee, je hebt gelijk, is inderdaad wel heel erg vaag!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Tendrement schreef:
    Er gaan heel veel berichtje door Q. heen waarbij ze vragen om "dit" verhaal te kudoen. De meeste doen dat zonder dat ze ook maar weten waar het verhaal over gaat..


    dat vind ik ook oneerlijk -,-


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik kijk niet meer na de top 5.


    Alleen maar tranen van geluk

    nerveus schreef:
    Ik vind de stories in de top 5 sowieso niet leuk (puh)
    Van mij komen de kudo's niet (A) Nee, je hebt gelijk, is inderdaad wel heel erg vaag!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)