• Ik lees graag:
    - 16+ (Een Twincest met een mooie verhaallijn mag)
    - Engels/demonen
    - Elfjes
    - Weerwolven
    - Onbekende personen
    - Drarry

    Wat ik absolúút niet lees:
    - Bieber
    - Voetbal
    - aftreksels van Twilight
    - aftreksels van HP
    - Iets met celebrities
    - Die Japans-achtige stories zeggen me ook niet veel aangezien ik er niks van ken.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 17:28 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alles van Insomniac (cat)


    -

    Mensen, ik zoek weer stories. Posten maar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Misschien die van mij?
    Klik.
    Zoals ik al aangeef in de inleiding worden er namen van celebs gebruikt, maar het zijn enkel de namen, verder kun je het lezen als onbekende personen..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.



    One girl waking up after 474 years of sleep
    two vampires fighting for her love
    Aedan because of a curse
    Manuel for love
    but can Manuel break the curse
    and let Aylin see that he does care?


    ____________________________________

    beautification of war

    gedaan met al die fallen angel dingen, lees hier het verhaal van Zeno en Danae, twee fallen faeries


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.




    Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...


    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 12:13 ]


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?



    De tijd heeft geen grip op hem, het leven glijdt aan hem voorbij.
    Zijn hart is zo koud als steen. En de pijn die hij heeft gevoelt heeft hem gebroken.
    Nu hangt hij voor altijd vast, opdat hij verlost wordt van zijn lijden.

    I'm broken from the inside
    My soul is full of scars
    It's broken and fixed with my tears
    I feel empty and lost in this world

    Why am I still here?
    Why can't I go?
    I made a mistake
    But I can't go back

    Save me
    Oh dear god,
    Save me!


    Hoofstukken

    - Hoofdpagina
    - Proloog
    - Hoofdstuk 1
    - Hoofdstuk 2
    - Hoofdstuk 3
    - Hoofdstuk 4
    - Hoofdstuk 5
    - Hoofdstuk 6


    ______________________________________________________________________

    Het gaat over een persoon die niet is aangenomen in de hemel en niet in de hel hoort. Terug gestuurd en eeuwig zoekend.

    Veel plezier ;)

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 12:12 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het is wel twilight maar weerwolven dus ook
    Aftreksel klinkt zo negatief en ik snap eigenlijk niet goed wat je er mee bedoelt.
    Het is een verhaal dat zich afspeelt na Breaking Dawn dus ik hoop dat je het oké vindt...

    The truth of our friendship (Twilight)

    Inhoud: Nessie ontdekt dat ze verliefd is op haar beste vriend Jacob. Omdat ze hun vriendschap niet wil verpesten negeert ze haar gevoelens. Maar of dat wel zo een goed idee is? Ze date andere jongens maar kan Jake niet vergeten. Gelukkig kan ze alles kwijt aan haar nieuwe beste vriendin. Of toch bijna alles, want het fiet dat haar ouders vampier zijn en Jacob weerwolf kan ze aan niemand kwijt. Maar wat als haar vriendin zelf ergere problemen heeft?


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Zodra Sherry’s ouders voor de zoveelste keer ruzie krijgen, besluit Sherry maar eens op stap te gaan. Weg te lopen. Voor altijd. Na een lange treinreis komt ze aan in de Upper East Side, New York. Een heel andere plek dan Nashville… Zal ze het hier overleven? Of zal ze al snel heimwee krijgen naar thuis?


    Chapter 001
    Chapter 002
    Chapter 003


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    Ik en m'n BFF

    Susan woont heel der leven in New York. Haar vader besluit te verhuizen naar een kleinere stad,omdat die het te gevaarlijk vind voor Susan haar andere twee zussen Sophie en Sarah moeten ook mee. Haar ouders zijn gescheiden dus is verhuizen voor hun nog moeilijker. Als ze er eenmaal wonen willen ze nooit meer terug! Wil je weten hoe het afloopt? Volg het verhaal dan!


    "Noem me geen Lily." zei ze met een gepijnigde blik in haar ogen.
    Er trok een rilling over mijn rug door de toon waarop ze het zei. "Waarom niet? Waarom mag ik je geen Lily noemen?" Even sloeg ze haar ogen neer, daarna keek ze naar de muur naast zich, mijn blik ontwijkend. Ze sprak, haar stem gevoelloos en koud. "Lily is dood."

    Link

    En verder raad ik je zeker Doyl van Revelations aan! :]


    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?

    De prins met de creditcard


    “Love is a contradiction.”

    MEER STORIES PLEASE *O*


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teenage Wasteland.
    Dik kans dat je hem al gelezen hebt.

    -16 +
    -Twincest
    -Briljant.

    Het is niet van mij, dat je het even weet.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.



    When lies become the only way out
    When trust fades away
    Nobody stand by side you
    Lost in your own lies
    And death seems to be the only solution


    Soundtrack||Link

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 20:20 ]


    The breaking of a wave cannot explain the whole sea ~ Vladimir Nabokov

    ~~

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 13:00 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.