• Ik gaf vandaag een verkeerd antwoord bij duits en mijn leraar die schold mij uit voor druif en domme kanarie:| Dus lag ik natuurlijk helemaal dubbelx] Werd ik de klas uitgestuurd, ik liep naar de afdelingsleider om mij te melden , hij vroeg wat er aan de hand was dus ik vertelde het hele verhaal x] Lach hij ook in de deuk HHAHAHA toen zei hij ; Kommaar even mee dan zeg ik er wel wat van,Hij liep zo naar binnen en zei ; Heey druiven,Tugba mag weer in de lesx] Hhaha omg mijn duits leraar was pissed=D okee dikke zeik verhaal mhjax] Gebruiken jullie leraren ook van die maffe woorden:|?


    Pictures fade away, but memories are forever

    Hahhaaaa (yeah)

    Uuuh niet echt neeh (zip)


    Take My Hand Take A Breath ...

    nee..
    die zijn alleen saggerijnig. :S
    behalve mn mentor want ik had ruzie ofzo moest ik met haar praten, zegt ze over dat andere meisje;
    dus eignelijk is zei de grote bitch?
    en later zei ze;
    nou, laat haar dan maar tien meter de stront inzakken..

    BOEHOE. :D


    AAP

    ^^, whahah...coewle aldelingsleider heb je!

    Ja,, echt niet normaal. Ben alleen ff te lui om ze allemaal te gaan typen, want dan wordt dit berichtje een beetje té lang x3

    Wat een rare leraar heb je x]
    En nee, ik heb een lerares, en ze zegt gwn n0rmale dingen..^^ Tokio Hotel staat tr0uwens in mn boek van duits x] (m0est k ff kwyt)


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    x]
    Mijn lerares zij eerst.. IK zal NOOIT ieman dom noemen. En een kwartier later zei een jongen uit mijn klas.. 'ik heb mijn huiswerk niet gemaakt!' zegt dat mens.. Ik vind jou zo'n dom kind! x]
    Gaat heel ergens anders over maarja.. x]
    Een leraar zij eerst ; Domme poepzak x]
    verder niet echt :P

    x


    Winter is coming.

    whah zoow melig x33
    najah mijn wiskunde-leraar van vorig jaar was best melig; wouter was aant praten en zat dus schuin achter wesley. nou dacht me wiskunde leraar; wat nou als ik wouter raak met ene propje? toen gooide hij die en kwam die tegen wesley aan, terwijl hij net een hegting boven zijn oog had, net op die plek waar het propje kwam x3 en dat 2x achter elkaar!
    en hij ging ook een x jongleren in de klas en toen vielen die dingen de hele tyd x]


    when words fail, music speaks.

    MY LITTLE CHICKIDIES XD


    don't Worry...Be gay.

    Wat een rare leraar heb je x]
    En nee, ik heb een lerares, en ze zegt gwn n0rmale dingen..^^ Tokio Hotel staat tr0uwens in mn boek van duits x] (m0est k ff kwyt)


    AAH IN MIJNE OOK!! :D:D
    NA KLAR!
    ik heb wat te doen onder de les.
    en anke ging de dvd kijken!! IN DE LES!! :O:O
    -isjaloers-


    AAP

    Ik heb een engelslerares die komt uit estland x] Ik haat haar zo erg :| en die accent van haar is al helemaal naar de kloten.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Op de bassischool was er een leraar die altijd zei: Ben je helemaal belatafeld! ><

    Dat klonk grappig


    It's heavy but you are not the only one

    Ik gaf vandaag een verkeerd antwoord bij duits en mijn leraar die schold mij uit voor druif en domme kanarie:| Dus lag ik natuurlijk helemaal dubbelx] Werd ik de klas uitgestuurd, ik liep naar de afdelingsleider om mij te melden , hij vroeg wat er aan de hand was dus ik vertelde het hele verhaal x] Lach hij ook in de deuk HHAHAHA toen zei hij ; Kommaar even mee dan zeg ik er wel wat van,Hij liep zo naar binnen en zei ; Heey druiven,Tugba mag weer in de lesx] Hhaha omg mijn duits leraar was pissed=D okee dikke zeik verhaal mhjax] Gebruiken jullie leraren ook van die maffe woorden:|?


    -.- hallo? een verkeerd antwoord kan toch gebeuren :S je bent ook maar een mens -.-


    It's heavy but you are not the only one

    Bakvis ¬¬


    I want my bloody cheese now!^^

    Ik had ooit een leraar die gebruikte de woorden "fris, fruitig en respectvol" 3 keer in een les... En hij had ook altijd van die zinnen als: "laat de onrust van je afglijden als zeep onder de douche". Op een gegeven moment hebben we een woordenboek gemaakt met zijn zinnen en woorden erin en de betekenis ervan :P


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Eentje had vandaag Sex gezegt x"D En nog een zei Shitboel, en nog een zei vandaag rotzak. En nog een zegt idioot. (Wel allemaal voor de lol ;))


    I live for the applause, you will die for it.

    Hahaha, jij hebt een zalige leraar duits >< Bij ons is het echt een weirdo. Niemand doet daar ooit iets grappigs ofzo... Die doen allemaal juist of het allemaal super serieus is altijd enzo x'D


    Tanya is de beste.