• Lieve users van quizlet,

    Zoals jullie zelfs misschien wel doorhebben, zijn er de laatste tijd nogal veel misverstanden over de kudo's en de spotlight. Veel van jullie vinden dat het oneerlijk dat steeds dezelfde story's in de topstories staan, dat je binnen no time weer uit de spotlight wordt gekickt en we begrijpen jullie verontwaardiging hiervoor.

    Toch zullen we het niet veranderen, want wat we ook zullen doen: er zullen altijd mensen ontevreden zijn. De topstories blijven en we gaan geen mensen aanstellen om story's uit te kiezen die in de top belanden. Ook blijft de spotlight werken zoals hij nu is. Het is nodig om de site draaiende te houden. Veel users gebruiken de spotlight op hoop voor meer lezers en daarom lig je er vaak snel uit, maar hier kunnen we niks aan doen.

    Topics hierover worden verder gesloten en iedereen wordt naar hier doorgewezen. We hopen dat we iets meer opheldering is gemaakt hierover en dat de drukte zal zakken. Heb je nog altijd problemen hiermee, je kunt het altijd hier plaatsen.

    - De mods van quizlet


    Olive

    Ach, het zal.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Haha. :)
    Nouja over die spotlight hebt ik niks te zeggen, want ik weet dat daar niks aan veranderd kan worden, want die ie er gekomen toen de site pas echt begon te draaien en die kudo's tjah ik wist wel dat daar nooit iets aan veranderd ging worden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Tja, ik heb er niet veel problemen mee. (: Ik ben blij met de abo's die ik heb.

    En anders gewoon een wachtrij, zoals ik in het andere topic wou voorstellen, maar die net voor mij werd gesloten. Halfuur erin, ene verhaal eruit, andere erin. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    (puh)
    Ik vind het kudo systeem oneerlijk vinden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind het goed zo. Het is toch zonde als mensen alleen voor kudo's schrijven en niet voor het plezier van het schrijven, vind ik. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ach, ik vind het allemaal wel goed ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Freebird schreef:
    (puh)
    Ik vind het kudo systeem oneerlijk vinden


    Wat is er oneerlijk aan? Het verhaal heeft zijn kudo's eerlijk verdiend, de lezers geven ze zelf. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Devonne schreef:
    (...)

    Wat is er oneerlijk aan? Het verhaal heeft zijn kudo's eerlijk verdiend, de lezers geven ze zelf. (:

    Maar het zijn heel vaak dezelfde stories die in de stop staan
    Ik wil ook wel in de top staan en sommige zeggen dat mijn verhaal er goed genoeg voor is, maar er staan altijd dezelfde in


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ach jongens, zo oneerlijk is dat kudosysteem helemaal niet.
    In het halfjaar dat ik op Q zit heb ik al wel 100 stories erin zien staan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Geen probleem, voor mij (:


    effort never betrays you

    Rocket schreef:
    Ach, ik vind het allemaal wel goed ;D


    wth.

    De top heb ik totaal geen problemen mee, want ik kijk er toch niet naar.
    En ik heb sowieso geen geld voor de spotlight. Maar ik vind het prima.


    Felix

    Dreamwalker schreef:
    Geen probleem, voor mij (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Daarbij is er ook nog altijd de spotlight historie. Misschien zijn er wel mensen die ook daar gebruik van maken...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Now let's hug!!


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!