• Ik had vandaag een proefwerk Duits en ik ben daar nogal slecht in. Dus ik had wat spiekbriefjes gemaakt. En ik kon ze gewoon op tafel leggen. De lerares had niks door. Terwijl bijna iedereen een spiekbriefje had.
    Dat is eigenlijk best grappig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    haha dat had ik laatst ook. Ik was vergeten te leren dus ik vraag aan een jongen naast mij heb je geleerd? Hij ja. Ik oke schrijf groot. Ik wist een vraga niet meer gaf tie zijn blaadje aan mij zodat ik alles kon overnemen en me mentor had echt niks door -.- Uit eindelijk heeft hij een 5.5 gehaald en ik een 5.6 lol

    Hahaha okee tof (:!

    Quixotic schreef:
    Heel slim van jou. :Y)


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    bij ons werd iemand gesnapt met spieken:P hij had een 1!


    Treat people with kindness

    dientje23 schreef:
    bij ons werd iemand gesnapt met spieken:P hij had een 1!


    Shoganai i ne~

    Sweeney schreef:
    Mijn Duitse leraar is gewoon eng. Die ziet alles. ALLES. (cat)


    Trust me. I'm the doctor

    Ik ben nog nooit gesnapt met afkijken haha :') pro.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Op de middelbare als ik dan een proefwerk van frans had dan mocht je er altijd gewoon spiekbrief bij hebben, dat vond die vrouw nooit erg :'D


    -

    Ik heb nooit spiekbriefjes, ik kijk gewoon af bij iemand die goed heeft geleerd (';

    &mijn levensbeschouwing leraar is een enorme sukkel, ik meot dus een proefwerk inhalen en hij heeft de proefwerken uitgedeeld aan de kinderen uit mijn klas -jammer genoeg niet de opgaven- maar mijn vriendin had een 9 en ik heb de meerkeuzevragen antwoorden allemaal overgeschreven, dus nu weet ik al dat ik 10 van de 20 vragen goed heb (';


    Me so good.

    Bij Grieks en Latijn mag je altijd je woordenlijst bij de grammatica/vertaaltoetsen houden. Die zitten achter in ons grammaticaboek, dus ik heb hem soms gewoon op de grammatica liggen. En dat heeft onze Latijnlerares gewoon niet door (de Grieks docent wel, dus daar doe ik het niet).

    Quixotic schreef:
    Heel slim van jou. :Y)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hand, arm, maar meestal heb ik het niet nodig.


    Food.

    als ik die bij een examen op men tafel heb liggen en de juf dat ziet dan moet ik minimaal 3 weken nablijven D:


    scotje

    Ik had een keer een frans luistertoets.
    Ik had al afgesproken met een vriendin dat we het "samen" zouden doen (gewoon kijken of je ongeveer hetzelfde antwoord heb)
    Uiteindelijk lette de lerares helemaal niet op.
    Heb ik me dus ook omgedraaid naar een vriendin achter me, legde het blaadje op haar tafeltje en toen hebben we het met z'n drieën gemaakt.
    Mensen naast ons schoten in de lach, want het zag er best stom uit voor tijdens een toets.
    We konden gewoon met elkaar praatten, en uiteindelijk hadden we alledrie een 10 (A)


    Who needs love when there is chocolate

    Onze leraar Frans, laat het de 1e keer toe, maar bij de 2e keer, heb je een probleem x.x


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.