• Ik ben altijd heel erg gepest geweest en ook nu wordt ik gepest
    Door de pesters ben ik al mijn zelfvertrouwen kwijt en nu haal ik er zelfs slechte cijfers door


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Das kut.


    Me so good.

    Snoepjex zei op 20 april 2011 - 20:58:

    Das kut.


    mag best aardigere..:X


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    (...)

    mag best aardigere..:X

    Misschien dat het sarcastisch/bot overkomt,
    ik bedoel het niet zo.


    Me so good.

    Ja, ik ben dus ook gepest, en ik weet hoe je je voelt. Maar je kan ook doen wat ik deed:

    Je hebt geen vrienden nodig. Je hoeft die trutten en patsers niet te vriend te houden, het belangrijkste is dat je jezelf te vriend houdt. Jezelf afzonderen helpt. Gewoon in de pauzes (als je geen vrienden hebt), huppa, muziek aan, en negeren.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik weet hoe het voelt. Maar je staat boven ze, echt. Ze pesten je alleen maar omdat ze zelf zo onzeker zijn en andere onzeker willen maken om zichzelf beter te voelen en dat is - vind ik - dom.

    Alles, wat je niet doodt, maakt je sterker. Dus later kom je terug en dan eet je ze op! (:


    Felix

    Pesten is nooit leuk -ik maak ook zoiiets mee kijk maar op me prof als je wil- Maar BLIJF JEZELF VERANDER VOOR NIEMAND!

    Wees sterk (toon hen niet dat ze je pijn doen, want ze zijn het niet waard om dat te zien), probeer om een doel in je leven te hebben, focus je daarop en zoek de mensen op die je écht steunen.

    Als dat niet helpt stel ik voor dat je eens gaat praten met een mentor/titularis of vertrouwenspersoon in je school. Wie weet kan deze je helpen?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik heb hetzelfde meegemaakt als jou
    Ik ben 2 jaar erg zwaar gepest geweest...En ook mijn punten gingen naar beneden.
    Ik heb daardoor zelfs een jaar gedubbelt...
    Maar ik veranderde van school en alles was plots anders.
    Ik had veel vrienden en bloeide daardoor open.
    Mijn zelfvertrouwen begint nu langzaam terug te komen en daar ben ik blij om.
    Maar wat je ook doet, luister niet naar wat mensen zeggen.
    Ik denk wel dat jij beter weet dan wie dan ook hoe je bent dus laat anderen maar schelden.
    Als ze je wat aandoen, zou ik klacht indienen, dat heb ik ook gedaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.