• Ik maak na eeuwen weer eens een topic _O_

    Oké. Ik mag naar de kapper. Mijn haar is nu bruin geverfd, het was zwart. Ze wouden niet in een keer van zwart naar blond verven toen.. Ik wil dus terug naar mijn eigen haarkleur, lichtblond. Kan dat in een keer? Want ik heb geen zin om twee keer of zo te gaan. Want ik ben arm.

    Ja, dat het slecht voor mijn haar is weet ik ook wel. Mijn haar is al HEEL VAAK gebleekt en het groeit nog steeds :'D

    En hebben mensen dat zelf eens gedaan? Van bruin (geverfd) haar naar blond? :'D

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 18:09 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nog nooit geverfd. Sorry, ik kan je niet helpen. ):


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Je kan t altijd proberen (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ik heb ook nog nooit geverfd. Maar er bestaat wel zoiets als ontkleuringsmiddel toch?
    Je haar blijft wel groeien als je het vaak verft, het breekt alleen eerder.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dumbledore schreef:
    Nog nooit geverfd. Sorry, ik kan je niet helpen. ):


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Jep, je kan het gewoon doen, mits je haar niet al te beschadigd is.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Even iemand die het wel weet aub? ;$
    tochbedanktvoordereacties


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dumbledore schreef:
    Nog nooit geverfd. Sorry, ik kan je niet helpen. ):


    Firm believer of all that is magic

    Ik hoop voor je dat het goed gaat. Want een paar vriendinnen van me hebben het ook gedaan en wouden een kleur - maar kregen toen een heel andere kleur dan dat ze in hoofd hadden. Sommige zijn echt mislukt.
    Ik zou het wel bij een kapper doen, maar wel echt leuk voor je
    :9~


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Dumbledore schreef:
    Nog nooit geverfd. Sorry, ik kan je niet helpen. ):


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik zou het niet zelf doen want kleuringen blond is vaak niet mooi!
    Op naar de kapper zou ik zeggen:Y)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ze kunnen eerst je haar ontkleuren, en er daarna blond opzetten, maar heel erg gezond voor je haar is dat niet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Het kan zijn dat als je je haar van donker naar blond verft dat het groen word. dat had een meisje uit mijn klas. dat kan ook gebeuren als je het bleekt. maar ik heb het zelf ook een keer van bruin naar blind geverft en dat ging wel gewooon goed, dus het ligt er echt wel aan


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Mijn moeder een keer, toen werd het geel


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ging van zwart naar blond, mijn haar is fuckin dood, maar als je een goed genoeg bleek-blondering-ontkleuring hebt, lukt het wel. -wel in een paar keer verven btw, eerst word het knaloranje-

    - Putz nerd glassez on -
    Ik denk dat je het het beste aan je kapper moet vragen, en zou het niet zelf doen... Eerlijk gezegd.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?