• .. Een aantal stories, ik verveel me echt te pletter op deze warme Paasdagen en heb werkelijk niks te doen. Dus ik dacht, laat ik de laptop van mijn moeder pakken, de tuinstoel in en een beetje lezen. (:

    Dusss, ik zou het echt ontzettend fijn vinden als jullie mij wat aanraders geven. (:

    De dingen die ik het liefste lees is toch wel Twilight, One Direction, Harry Potter, natuurlijk zijn andere dingen ook welkom, maar het liefst géen Justin Bieber.

    Bedankt alvast!

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 16:33 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Twee met onbekende personen:
    Het Doolhof, A Mail From Heaven?


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik heb een twilight verhaal (A)
    als je wilt lezen moet je even op mijn rpofiel kijken.
    het is te warm om link op te zetten :P


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Rachels Story
    Tot nu toe staan er nog maar vier deeltjes + een proloog online. Elke vrijdag upload ik een deeltje


    Live life limitless.



    Onbekende personen, romantiek, drama, thriller, avontuur.
    Rose, een 17-jarige prinses van Norfolk, is het zat zich altijd netjes te moeten gedragen en te houden aan alle regeltjes.
    Dean, de bijna 18-jarige prins van Rixdorf moet op een zoektocht voor een vrouw en gaat op reis.
    Deze twee tieners van adel ontmoeten elkaar, ze horen vijanden te zijn,
    maar alles loopt anders dan geplant.
    Wat gaan de twee doen in de fantasiewereld die in een hevige
    oorlog verwikkeld is?

    Put your faith in what you most believe in
    Two worlds, one love
    Trust your heart
    Let fate decide
    To guide these lives we see


    Een sneak peak.
    Ze haalde haar schouders op en keek me uitdagend in de ogen. ‘’Raad eens. Jij hebt geen manieren mannetje.’’
    Ik knikte langzaam. ‘’Oh ja. Nu snap ik het.’’ Ik grinnikte en pakte haar hand. Ze leek even verbaasd. Zo verbaasd, dat ze geen tweede poging deed om zich los te maken.
    ‘’Het is soms gewoon schattig hoe brutaal jij kunt zijn dame.’’ Zei ik plagerig. Ze staarde me in de ogen en keek me weliswaar arrogant aan. Ze zei niets, dus vervolgde ik mijn zin. ‘’Heel schattig hoe je het probeert.’’ Ik trok haar dichter tegen mij aan. ‘’Maar helaas kun je er niets van, Rose.’’
    Plotseling hoorde ik voetstappen in de richting van de hut. Rose trok zich vluchtig los en luisterde scherp. Ik hoorde stemmen met een lage klank. Het was een groep mannen. Althans, dat vermoedde ik.
    ‘’Ze moet hier ergens zijn.’’ Hoorde ik een stem zeggen. Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek naar Rose, die keek mij voor het eerst met grote ogen aan. Het leek haast alsof ze bang was.




    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Maanhert: onbekende personen, knappe veertienjarige jager genaamd Lap, avontuur, weelderige landschappen, Middeleeuwen, witte hinde... Iets voor jou? Geen link gepost, omdat ik daar in faal, maar hij is te vinden op mijn profiel, door mij zelf geschreven dus.
    Hope you'll give it a try (-:


    Men zegt wel eens dat ik een hart van steen heb.

    Het zijn in principe gewoon onbekende personen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Clinic Hour
    |Anorexia|Fanfiction|Drama


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Yin and Yang reunited.
    Hopelijk vind je het wat (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    My life as a normal girl on a normal school in a (not) normal world
    een Ron Weasley-lovestory (H)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Klik. Alleen word er niet veel geactiveerd nog (flower)


    Alleen maar tranen van geluk

    The Woods

    Een verhaal met onbekende personen en een beetje van het bovennatuurlijke


    Not all those who wander are lost.

    Everyone has a secret

    .


    Ashley Hardwick. Het meest begeerde meisje op school. Ze heeft alles, het geld, de looks, vrienden en jongens die zich met hopen voor haar voeten smijten. Elk meisje op school is stikjaloers op haar. Cassandra, een doodnormaal meisje die het liefst niets met het populaire groepje te maken wil hebben,komt Ashley's goed verborgen geheim te weten. Ze beseft dat dit wel eens Ashley's leven zou kunnen verpesten en besluit haar te chanteren. Als daarna Cassandra word opgeschrikt door een mysterieuze persoon die zelfs over lijken gaat om haar af te schrikken verdenkt ze Ashley ervan. Maar ze kan niets bewijzen en voor de buitenwereld lijkt ze paranoïde. Verbeeld ze zich dit alleen maar of is het de bittere realiteit?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb wel een Harry Potter verhaal. ^^
    The eyes of a Snake.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan