• Worden jullie er ook niet ontzettend gek van soms, dat jij niet zo mooi bent als dat ene meisje? Of dat een ander persoon gewoon veel prachtiger op de foto staat?
    Ik voel me daardoor best depri nu. (krul)

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 16:57 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    SweetPea schreef:
    Soms, bijvoorbeeld als ik een foto met een paar vriendinnen maak en dan als enigste er verneukt op sta.

    Ja, haha, precies!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Jup, heb ik héél vaak :'D

    Ze kunnen dan wel mooier zijn en meer aandacht krijgen van jongens, maar ik weet dat ik speciaal ben en dat niemand mij kan veranderen behalve mijzelf. Het laat je toch zo sterk voelen als je gewoon denkt, 'Fuck it, ik kan doen wat ik wil.'? Iedereen is mooi op zijn eigen manier en zo ben jij dat ook. Geloof in jezelf, want het is een feit, je bent uniek en niemand kan aan jou tippen.


    wth.

    Ja vaak
    :$

    bekend fenomeen maar kop op ergens op de wereld loopt er iemand rond die van jou hetzelfde denkt. :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Jua-hua. Herkenbaar :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Te vaak heb ik dat, maar ja, er valt niets aan te doen. En als ik dat dan tegen iemand zeg worden ze boos :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Heel vaak, verschrikkelijk. Ik word alleen niet depri als iemand tegen me zegt dat ik lelijk ben, want dan heb ik schijt. Kinda weird? (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Altijd ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    heel heel heel erg, soms wil ik wel dood omdat ik mezelf zo lelijk vind:(

    xBrownie schreef:
    Ja, dat herken ik ):


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    heel soms ik vind mezelf eigenlijk best wel mooi (A) klinkt een beetje ego maar dat is het niet x'D


    Shoganai i ne~

    Depulso schreef:
    Ja soms. Maar voel me daar niet depri door hoor.
    Sterkte!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dat ken ik...


    If we had not a soul, music would have created it.

    xBrownie schreef:
    Ja, dat herken ik ):


    <3