• Een echt goed verhaal te schrijven. Ik ben nu bezig, en heb wel een idee, maar het lukt gewoon echt niet. Ik bedoel, ik kan wel schrijven, maar je moet aan zoveel dingen denken, al die details.. x_x een ding overslaan en je verhaal is naar de klote. Mijn verhaal gaat over een kostschool. Nou moet ik dus weten hoe daar een lesrooster eruitziet, wat de regels zijn, en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Het is nu een grote zooi van losse stukken informatie -.- Wie heeft hier nog meer last van?

    Edit: in dit topic staat het idee (:

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 17:40 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    -Steekt vinger op-
    Kliniek D:

    Op een Kostschool, bedoel je zo'n chique duur ding?

    EstrellaVida schreef:
    -Steekt vinger op-
    Kliniek D:

    Op een Kostschool, bedoel je zo'n chique duur ding?


    Ja, het gaat over een kostschool waar kinderen met gedragsproblemen zitten, en dus ook slapen enzo xD


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik ook.
    Uiteindelijk wordt het dan ook nooit hoe ik het wil hebben...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Tranquilized schreef:
    (...)

    Ja, het gaat over een kostschool waar kinderen met gedragsproblemen zitten, en dus ook slapen enzo xD

    Ik had ooit een verhaal over een Internaat, met onhandelbare kinderen, van een internaat weet ik dus wel wat af, amar een kostschool, hmmm.
    Over het algemeen verschillen kostscholen héél erg van elkaar. Een groot deel van de regeltjes en roosters kun je zelf verzinnen :'D

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Ik had ooit een verhaal over een Internaat, met onhandelbare kinderen, van een internaat weet ik dus wel wat af, amar een kostschool, hmmm.
    Over het algemeen verschillen kostscholen héél erg van elkaar. Een groot deel van de regeltjes en roosters kun je zelf verzinnen :'D


    Oooh, mag ik lezen? Ö
    ik kan wel wat ideeen gebruiken haha
    Internaat of kotschool maakt niet zoveel uit haha.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Daarom schrijf ik alleen korte verhaaltjes op Q en mijn echte grote verhaal hou ik voor mezelf. c:


    wth.

    Toendra schreef:
    Ik ook.
    Uiteindelijk wordt het dan ook nooit hoe ik het wil hebben...


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Toendra schreef:
    Ik ook.
    Uiteindelijk wordt het dan ook nooit hoe ik het wil hebben...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Tranquilized schreef:
    (...)

    Oooh, mag ik lezen? Ö
    ik kan wel wat ideeen gebruiken haha
    Internaat of kotschool maakt niet zoveel uit haha.

    Klik
    Vanaf Chapter 3 begint het leven op het Internaat een beetje, 1 en 2 zijn zegmaar een proloog.

    Dit internaat is wel een beetje anders, ze zitten met zijn allen gevangen in één groot huis, en mogen het terrein neit verlaten. Via videocamera's worden ze in de gaten gehouden, en soms word hun iets toegefluisterd, amar zo ver ben ik, nog niet :'D

    haha, ik snap wat je bedoelt.

    ik raak er soms echt deppressief van. ik denk gewoon dat je niet alles precies hoeft te doen zoals het echt, echt hoort, ik gok dat zo ongeveer niemand hier, echt alle details van een kostschool weet, en je kan sommige regels en dingen ook gewoon naar je eigen hand zetten... en zelf wat verzinnen er om heen dnek ik zo...

    maar in ieder geval, sterkte(:


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Owja standaard informatie, ove rhet algemeen is dit de situatie op een Kostschool:
    -Meerdere mensen op één kamer
    -Niet zonder toestemming het terrein verlaten
    -Huisarrest is een veelvoorkomende straf
    -Na een bepaald tijdstip lichten uit
    -Jongens blijven i9n de jongensvleugel, meisjes in de meisjesvleugel
    -Meerdere lesuren dan o0p een normale school
    -Hoofddeksels niet toegestaan
    -Meisjes in een Baggy broek mag ook niet (in sommige gevallen moeten meisjes altijd rokjes of jurkjes dragen)
    -Zware make-up niet toegestaan

    Etc, alles wat je een beetje alternatief of ordinair maakt is niet toegestaan :'D

    EstrellaVida schreef:
    Owja standaard informatie, ove rhet algemeen is dit de situatie op een Kostschool:
    -Meerdere mensen op één kamer
    -Niet zonder toestemming het terrein verlaten
    -Huisarrest is een veelvoorkomende straf
    -Na een bepaald tijdstip lichten uit
    -Jongens blijven i9n de jongensvleugel, meisjes in de meisjesvleugel
    -Meerdere lesuren dan o0p een normale school
    -Hoofddeksels niet toegestaan
    -Meisjes in een Baggy broek mag ook niet (in sommige gevallen moeten meisjes altijd rokjes of jurkjes dragen)
    -Zware make-up niet toegestaan

    Etc, alles wat je een beetje alternatief of ordinair maakt is niet toegestaan :'D


    Haha dankje. Wahah ok, die laatste. Mijn hoofdpersoon is een emo? ;3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Tranquilized schreef:
    (...)

    Haha dankje. Wahah ok, die laatste. Mijn hoofdpersoon is een emo? ;3

    Je kan 3 dingen doen:
    -Minder srenge kostschool
    -Laatste reden laten vallen-
    Reden naleven en zorgen dat die Emo het zwaar gaat krijgen door drama te scheppen :'3

    Het kan in je voordeel werken :'3

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Je kan 3 dingen doen:
    -Minder srenge kostschool
    -Laatste reden laten vallen-
    Reden naleven en zorgen dat die Emo het zwaar gaat krijgen door drama te scheppen :'3

    Het kan in je voordeel werken :'3


    Haha, dat laatste wordt het dus sowieso. x)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Ik had ooit een verhaal over een Internaat, met onhandelbare kinderen, van een internaat weet ik dus wel wat af, amar een kostschool, hmmm.
    Over het algemeen verschillen kostscholen héél erg van elkaar. Een groot deel van de regeltjes en roosters kun je zelf verzinnen :'D


    Ik heb een topic geopend met de outlines van het verhaal zegmaar. Kun je ff kijken of t een goed idee is? (:

    klik

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 17:39 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.