• Ja, zij. Ik las een tijdje geleden een story, en bij ieder hoofdstuk stond een foto van haar, en haar naam heeft er ooit ook eens gestaan.
    Maar ik ben die story kwijtgeraakt en nu vroeg ik me af:
    Weet iemand van jullie wie zij is?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Welke story was dat? Ik heb haar op mijn vorig account vaak gebruikt voor stories. Dat is Susanne Coffey btw. Ik bedoelde Susan Coffey (A')

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 20:37 ]


    Rainbows on my staircase ~

    nope, sorry


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    0VERD0SE schreef:
    Welke story was dat? Ik heb haar op mijn vorig account vaak gebruikt voor stories. Dat is Susanne Coffey btw.


    Weet ik niet meer.
    Maar het begon met een fotoshoot dat die stiefbroer foto's trok en die stiefbroer had één of ander monster inzich dat 'op hol' sloeg als dat meisje in de buurt was. Of zoiets.

    En dank je trouwens, hier mag al een slotje op. *O*

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 20:39 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Weet ik niet meer.
    Maar het begon met een fotoshoot dat die stiefbroer foto's trok en die stiefbroer had één of ander monster inzich dat 'op hol' sloeg als dat meisje in de buurt was. Of zoiets.

    Oh die ken ik. Maar het is dus Susan Coffey ^^ Zij heeft zo een mooie foto's/


    Rainbows on my staircase ~

    0VERD0SE schreef:
    (...)
    Oh die ken ik. Maar het is dus Susan Coffey ^^ Zij heeft zo een mooie foto's/


    Inderdaad, daarom, ik herinnerde me die foto's en ik zag deze net.
    Maar ik ben al een paar dagen op zoek naar haar naam. Haha.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Weet ik niet meer.
    Maar het begon met een fotoshoot dat die stiefbroer foto's trok en die stiefbroer had één of ander monster inzich dat 'op hol' sloeg als dat meisje in de buurt was. Of zoiets.

    En dank je trouwens, hier mag al een slotje op. *O*

    Dat is diep geheim ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.