• Ja want ik heb gisteren in mijn bed zitten nadenken en ik ben erop gekomen dat ik eigenlijk geen echte vrienden heb
    1.Amira : Heeft elke week een andere beste vriendin maar ik zit er nooit bij en ze kijkt ook nooit om naar mij
    2.Mylene : Zit altijd te liegen en zit dingens te zeggen dat ik nooit heb gezegd zit me altijd te verwijten
    3. Vrony: ongeveer het zelfde als mylene zonder het liegen dan
    4. MengJun : Zit altijd zo chi-chi te doen en ziet me ook weinig staan
    5. Jennifer : Heeft mijn grootste geheim verklapt
    6. Sarah : Wilt altijd gelijk hebben maar voor de rest is het mijn BFF

    En allemaal behalve Amira en MengJun geven MIJ altijd de schuld

    Ik vertrouw hun echt niet meer en nu vind ik me eigenlijk zielig omdat ik nu besef dat ik geen vrienden heb die ik echt ken
    Hier op Q is natuurlijk de enigste plaats met de allerliefste vrienden
    Sorry dit moest er ff uit

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 19:31 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    yvonnetje21 schreef:
    dat is egt zielig voor je maazit er egt niemand anders op je sgool waar je vrienden mee kan worden?

    Ja met de jongens alee ja het Nerd-clubje
    maar nog maandjes en ik ga naar het middelbaar ben ik van hun af(yeah)


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    sorry, ik moest lachen om dat chichi :')

    maargoed, het is best kut dat ze zo doen. gewoon vergeten joh, zijn altijd betere mensen ;)


    Why should we give people second chances when there are people waiting for their first?

    ff dom wezen wat is chi-chi?


    Shoganai i ne~

    SuckerPunch schreef:
    ff dom wezen wat is chi-chi?


    ja ik moest er dus om lachen omdat een mexicaanse vriend van me altijd het woord chichi's gebruikt om nouja.. de vrouwelijke voorgevel te omschrijven, lol xD.


    Why should we give people second chances when there are people waiting for their first?

    awh dat gevoel ken ik en dat is kut.. gewoon jezelf blijven en lekker zien wat erop je afkomt. Gaat zeer zekers allemaal goedkomen;)

    Animale schreef:
    Ach, je maakt nog zo veel vrienden! Trek je er niets van aan (flower)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat vind ik echt heel stom voor je... Ik heb dat gevoel ook heel lang gehad, maar uiteindelijk zijn er toch mensen in mijn leven gekomen die wel echt om mij geven, mij steunen en gewoon dat doen dat vrienden voor je horen te doen :')
    Vroeger dacht ik dat zulk soort mensen niet bestonden, maar ze bestaan wel degelijk. Je moet alleen even zoeken...
    Veel sterkte/succes ermee, en ik hoop dat ook jij mensen zult vinden die echt voor je klaarstaan en geen gemene dingen doen (flower)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Dat vind ik echt heel stom voor je... Ik heb dat gevoel ook heel lang gehad, maar uiteindelijk zijn er toch mensen in mijn leven gekomen die wel echt om mij geven, mij steunen en gewoon dat doen dat vrienden voor je horen te doen :')
    Vroeger dacht ik dat zulk soort mensen niet bestonden, maar ze bestaan wel degelijk. Je moet alleen even zoeken...
    Veel sterkte/succes ermee, en ik hoop dat ook jij mensen zult vinden die echt voor je klaarstaan en geen gemene dingen doen (flower)


    Dank je


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Rocket schreef:
    Dit vind ik zielig voor jou!
    Soms heb ik ook het gevoel dat ik op Q beter vrienden heb dan in het echt.
    Maar zitten er geen andere leuke mensen bij je op school?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Broach schreef:
    Ik vind dat Sarah niet echt iets stoms heeft gedaan, hoe het er daar staat.
    Maar die anderen, ach, dat herken ik. Gewoon negeren en je op school richten. Geloof me, in mijn vriendengroep zijn er nog ergere.


    idd sara is miss gewoon een beetje jaloers dat jij je huiswerk wel gewoon goed maakt, maar dan kan ze nog wel een goede vriendin zijn. Wat die andere betreft, gewoon lekker in hun waan laten. Als hun zo nodig bitchy willen doen dan moeten ze dat tochzelf weten, maar bedenk dat wel dat jij veel beter verdient;) ik heb zelf ook iemand in me vriendengroepje, als het haar niet zint dan word ze boos ofso iedergeval als het niet in haar straatje past dan word ze boos maar dat is niet alleen bij mij maar ok bij al me andere vriendinnen dat ze dat doet. Maar dat boeit me niet zoveel ze komt zichzelf wel tegen, en die vriendinnen van jou ook. Heb je geen andere leuke meiden bij je in de klas of gewoon op school?


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    xYSQUEENx schreef:
    (...)

    idd sara is miss gewoon een beetje jaloers dat jij je huiswerk wel gewoon goed maakt, maar dan kan ze nog wel een goede vriendin zijn. Wat die andere betreft, gewoon lekker in hun waan laten. Als hun zo nodig bitchy willen doen dan moeten ze dat tochzelf weten, maar bedenk dat wel dat jij veel beter verdient;) ik heb zelf ook iemand in me vriendengroepje, als het haar niet zint dan word ze boos ofso iedergeval als het niet in haar straatje past dan word ze boos maar dat is niet alleen bij mij maar ok bij al me andere vriendinnen dat ze dat doet. Maar dat boeit me niet zoveel ze komt zichzelf wel tegen, en die vriendinnen van jou ook. Heb je geen andere leuke meiden bij je in de klas of gewoon op school?

    Nee dat zijn alle meisjes van mijn klas
    Van de andere klas kom ik ook niet goed mee overeen omdat ze me raar vinden behalve met Jana Dat is de enigste
    en wat Sarah betreft ik heb het verander ik vond het gewoon een niet leuk gevoel toen maar het was een misverstand


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    SuckerPunch schreef:
    ff dom wezen wat is chi-chi?

    Denken dat je de mooiste , leukste dat je het bent eigenlijk


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik ken dat.
    Het lijkt alsof alle leuke mensen op Q zitten,
    misschien daarom dat er niemand van mijn school (of toch bijna) op Q zit ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    BlindLove schreef:
    Ik ken dat.
    Het lijkt alsof alle leuke mensen op Q zitten,
    misschien daarom dat er niemand van mijn school (of toch bijna) op Q zit ;D

    Yep zo is het ook er zegt zelf iemand dat Q dom is zonder dat ze er al eens is op geweest


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    ik heb net het zelfde,
    ik heb maar een "echte" vriendin,
    en ik word door iedereen uitgelachen omdat ik met heb omga