• Ik heb namelijk al heel lang niet meer geschreven en ik ben enorm bang dat ik eruit ben, dat ik het verleerd ben. o.O
    Nu heb ik een stukje geschreven, het begin van een historisch verhaal. Ik vroeg me af wat jullie ervan vonden.

    Het heet Labor en zal gaan over een vrouw die haar man verliest aan de autoriteiten. Ze zal op reis gaan om hem te zoeken en hem te redden. Ze moet hier wel de ultieme prijs voor betalen en in een ludus leven.

    Origineel of niet?

    Klik?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Het klinkt als een simpele verhaallijn, maar de manier waarop jij schrijft is heel aangrijpend! Als je hiermee verder gaat, zullen er vast wel geïnteresseerden zijn. c:


    wth.

    Quixotic schreef:
    Het klinkt als een simpele verhaallijn, maar de manier waarop jij schrijft is heel aangrijpend! Als je hiermee verder gaat, zullen er vast wel geïnteresseerden zijn. c:

    Nouja, het zal over gladiatoren gaan & de verhaallijn is eigenlijk totaal niet simpel, maar ik wil gewoon niets verklappen ahah.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Nouja, het zal over gladiatoren gaan & de verhaallijn is eigenlijk totaal niet simpel, maar ik wil gewoon niets verklappen ahah.


    Nu maak me nieuwsgierig, haha. :3 Maar dan had ik dus ongelijk over de verhaallijn. (:


    wth.

    Ik begrijp dat je er onzeker over bent, maar schrijven kun je niet verleren. Het is een deel van je.;)
    & ik vind je verhaal erg mooi!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Quixotic schreef:
    (...)

    Nu maak me nieuwsgierig, haha. :3 Maar dan had ik dus ongelijk over de verhaallijn. (:

    Er is maar één manier om erachter te komen, haha :')
    Oh, nou ben ik echt gemeen, maarja.
    Ik heb namelijk ook een PO over gladiatoren gelezen en ik wil al mijn kennis in mijn verhaal verweven :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.