• Hoipiepeloi !
    Ik ben gisteren met mijn klas ( en een andere klas van onze school) op studiereis naar Xanten geweest.

    *Voor diegene die niet weten wat Xanten is, dat is een stadje in Duitsland waar nog veel resten zijn gevonden van in de Romeinse tijd. Aangezien ik Latijn volg is dat nogal logisch dat we naar daar gaan*

    En geloof me of niet, we zijn naar een museum geweest en het was LEUK

    Maar om dit topic een beetje nuttig te houden, wie is er ook al eens naar daar geweest( hoeft niet met school) ?
    Of wat was je leukste schoolreis?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    3daagse stadsklassen naar Antwerpen, gwp dit jaar, en 2daagse op toneeltour naar drongen, om voor uitverkochte zalen te spelen *O*


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik ben er ook al geweest, ook met school. Dat was in het eerste middelbaar omdat ik toen nog Latijn volgde. Het was heel leuk, maar de leukste schoolreis was die naar Italië.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Phahaha , Xanten , je denkt toch niet dat alles in dat openluchtmuseum daar echt gevonden is?
    voor zoveel dat ik er nog van weet is dat allemaal nagemaakt en dus nep..
    dat park vond ik dus teleurstellend.
    Ik weet wel nog dat we ons daar moesten behelpen in het duits wat redelijk hilarisch was :')
    mijn leukste schoolreis was een reis van tien dagen naar griekenland <3

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 10:41 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Oud-Valkeveen.


    Like I care what you think. Just shut the fuck up.

    Ik ben vorige week naar Londen geweest. :9~

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 10:58 ]


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Ik ben er ook geweest met school. Was echt leuk toen. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nop, nog nooit naar Xanten geweest (:
    Ik ben naar Utrecht geweest, was een ramp, werd doodziek daar.
    Keulen was wel heel leuk, maar wel vermoeiend, want toen zat ik in mijn 'ik weet nog niet dat ik een allergie heb, maar ik voel me doodziek-periode'.
    En verder nog niet. Over twee weken ga ik 5 dagen naar Tsjechië <3


    Destroy what destroys you.

    Daar moesten we ook naar toe met school toen ik in de brugklas zat...
    Ik vond er niks aan


    Je moet worden wie je bent.

    Tsjechie & Engeland!:9~


    Judging a person does not define who they are, it defines who you are.

    Ik ben met mijn klas en de rest van alle eersteklassers ook naar Xanten gegaan, ik vond het ook leuk, maar de rest van mijn klas niet, dus moest ik alleen gaan rondlopen en toen kwam ik mijn leraar tegen ;o