• want mijn keyboard is een cojone
    Eum, ik heb dus een probleempje, ik moet spaanse accenten typen, maar dat gaat niet mijn keyboard, althans, ik vind de toetsencombinaties niet.
    Ik heb een MacBook dus tsja, welp.
    Ik heb dus bv à dat nodig, maar dan met het accent aan de andere kant?
    Ik heb het al gegoogled, en die zegt dat ik opt + a moet doen, maar dan krijg ik dit æ dus dat is het niet
    Help meh.

    Ik voel je pijn, mede-macbooker.

    Klik, dit is handig.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik weet het niet.
    Kan geen Spaans en heb geen Macbook.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Depulso schreef:
    Ik weet het niet.
    Kan geen Spaans en heb geen Macbook.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Necrophiliac schreef:
    Ik voel je pijn, mede-macbooker.

    Klik, dit is handig.

    Wat zijn we benadeeld :c

    Welp, het staat er zelf niet bij :-(

    á, é, ú, í, ó, ñ < zulke? x]
    Heb je niet gewoon het ' tekentje op je toetsenbord dan? -dat vind ik raar dan-

    [ bericht aangepast op 29 april 2011 - 19:52 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Als je word hebt, zijn er zo symbolen, dat moet er normaal wel tussen staan. hier is je á xd http://www.alt-codes.net/ hier kan je ze ook van kopiëren als je naar benden scrollen en dan kopiëren (of alt code doen als dat werkt bij jou, bij mij niet en ik heb gewoon windows :$)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Courtesan schreef:
    á, é, ú, í, ó < zulke? x]
    Heb je niet gewoon het ' tekentje op je toetsenbord dan? -dat vind ik raar dan-

    Ja die, neen die staan er niet op :-)
    Net als { en ]
    daar moet je alt+shift+( voor intypen, it's a difficult life.
    maar ik heb dan wel veel sjiekere die jullie niet hebben, helaas neemt q die niet :-)

    Finder -> Wijzig -> Speciale tekens

    En dan komt er een heel lijstje met van die tekens. Je kan ze zo naar je word in de regel slepen. En daar moet volgens mij ook een manier zijn om ze op je sneltoetsen te krijgen, maar dat is me nog niet gelukt. Hoop dat 't wat helpt!


    “Love is a contradiction.”

    Nuggets schreef:
    Finder -> Wijzig -> Speciale tekens

    En dan komt er een heel lijstje met van die tekens. Je kan ze zo naar je word in de regel slepen. En daar moet volgens mij ook een manier zijn om ze op je sneltoetsen te krijgen, maar dat is me nog niet gelukt. Hoop dat 't wat helpt!

    thanks

    ¿¿¿¿¿¿¿¿
    äåé®þttüúíóíúíóöáßðøæ©ñµ
    zulke?
    op de rechtse alt


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Depulso schreef:
    Ik weet het niet.
    Kan geen Spaans en heb geen Macbook.


    kan wel spaans heb geen macbook xD


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.