• Ik ben enig kind. Niet omdat mijn ouders daarvoor hebben gekozen maar omdat het niet anders kon. Mijn moeder heeft 3 miskramen gehad, 1 voor mij en 2 na mij, ik zou sowieso 1 broer hebben gehad anders en 1 zusje van die andere was het te vroeg om het te zien.

    Ik heb eigenlijk mijn hele leven al een broertje of zusje gemist, vroeger om mee te spelen, nu om mee te praten... Ik heb er een hele tijd mee gedeald dat het niet anders was maar de laatste tijd heb ik zo erg weer dat gevoel dat ik toch echt stiekem heel erg graag een broertje of zusje had gehad en dat ik dat wel heel erg mis...

    Nu vroeg ik me af, zijn hier nog meer enig kinderen? En hoe vinden jullie dat?


    dream, dare, fly!

    Ik niet. Ik heb 3 broers en een broertje en 1 zus.
    Een jongen uit m'n klas is enigkind.

    Ik heb van mijn moeders kant nog een hele aanhang. Dat mens is gewoon een tering junk dat neukt voor de kinderbijslag. Kutwijf.
    Mijn vader heeft verder geen kinderen en ik woon bij hem. Dus, ik ben enigst kind vind ik.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben wel enig meisje, heb vier broers boven me (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, Ik heb 1 tweeling zus + een broer


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben enigst kind en wilde vroeger altijd graag een broertje of zusje. Maar bij een andere zwangerschap zou het een keuze geweest zijn tussen het leven van de baby en die van mijn moeder. Het was voor haar levensgevaarlijk geweest.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik kom wel bij je wonen en dan worden we zusjes <3
    Ik heb één broer en één zusje, maar mijn moeder heeft ook nog drie miskramen gehad. Eentje voor mijn broer en twee tussen mij en mijn broer in.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Mijn zus woont vanaf mijn 8ste niet meer thuis + in een helemaal ander land, dus ik voel me best enig kind, omdat ik die heel zelden zie. Maar theoretisch gezien ben ik dat niet. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb één broer en één zusje. (:


    Opgeven is geen optie.

    Ik heb een oudere broer, dus ik ben niet enig kind. Ik ken wel enig kinderen, of mensen die wouden dat ze enig kind waren :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Jemig wat klote zeg :/
    Ik ben geen enig kind, maar het voelt wel zo. Mijn moeder had eerst met een eerdere man mijn zus gebaard, maar die woonde in de Filippijnen en nu in Amerika. Ik heb haar nu acht jaar niet meer gezien. Vervolgens zijn mijn vader en moeder gescheiden en die vader heeft in Turkije met zijn vrouw ook een kind. So, basically heb ik 2 halfzussen die ik nauwelijks zie :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb twee broers, maar ik zou zo graag enigskind wilen zijn. Maar als ik dat zeg zeggen anderen weer, Waarom? Weetje wat voor een geluk je hebt dat je broers hebt! Waar ik dan weer op reageer, als je met de mijne moest leven dat ej leven echt een zware hel is. Maar enigskind zijn lijkt me echt zo kut, maar dat je broers en zussen hebt ook. Ik bedoel maar, allebei is wel kut.. denk ik.

    Voiceless schreef:
    Ik heb van mijn moeders kant nog een hele aanhang. Dat mens is gewoon een tering junk dat neukt voor de kinderbijslag. Kutwijf.
    Mijn vader heeft verder geen kinderen en ik woon bij hem. Dus, ik ben enigst kind vind ik.

    Oei, dat klinkt... slecht. :\


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb een jonger broertje maar voor mij heeft mijn moeder een drieling verloren. Ik mis mijn meisjes, ook al heb ik ze nooit gekend.


    Caution first, always.

    Ik ben enig kind en eerlijk gezegd vind ik het fantastisch


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik niet. Ik heb een broer en 2 zussen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.