• Dussssss
    Voor de Nederlanders
    Waarom zitten we nu niet feest te vieren (cat)
    of voor later; hoe was het?
    Ikzelf ga nu huiswerk maken XD


    Life is hard and then we die

    Ik houd niet van zo'n feesten :D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Omdat koninginnedag niet zo speciaal voor mij is, en ik sowieso niet weet wat ik vandaag zou kunnen gaan doen :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb koninginnenach gevierd, en dat lijkt me genoeg. Ben echt kapot. XD


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Omdat ik naar de stad zou gaan, winkelen. En nu zijn de winkels dicht door Koninginnedag en ben ik boos. En dus ga leren en schrijven.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind het onzin,waarom zou ik de verjaardag van dat mens vieren,ik mag haar niet eens.
    Ik heb wel wat beter te doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben niet zo'n feesttype. (cat)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    StJimmy schreef:
    Ik vind het onzin,waarom zou ik de verjaardag van dat mens vieren,ik mag haar niet eens.
    Ik heb wel wat beter te doen.
    Het is haar verjaardag ook niet, het is de verjaardag van haar moeder :P


    Life is hard and then we die

    Omdat ik niets zoek te gaan doen,


    <3

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Het is haar verjaardag ook niet, het is de verjaardag van haar moeder :P

    Weet ik maar we vieren haar verjaardag dan omdat ze in de in de winter jarig is(31 januari) en het is dan meestal slecht weer.
    Daarom heeft ze er voor gekozen om haar verjaardag op de dag van haar moeder met het volk te vieren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Omdat ik naar Amsterdam zou gaan met een vriendin maar die weer eens op het laatste moment af zegt #asusual
    Omdat ik nu ook niet naar Zaandam kan voor mn crush zn optredens...
    En omdat er hier behalve een enorm lange drukke rommelmarkt (die niet leuk is) geen reet te doen is :')


    dream, dare, fly!

    Omdaaat ik niks met vriendinnen heb afgesproken en geen zin heb om met m'n ouders naar Park Rijnstroom te gaan waar er fanfares en weetikveelwat zijn :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    heb ik vannacht al gedaan ;D
    En ik ben moe.. .__.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Omdat ik me niet goed voel en gewoon geen zin heb om eerst kwartier te fietsen, omdat in dit gat niks te doen is :')


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Omdat ik nu in london ben,maar ik vier feest op de straten,met vrienden(cat)


    I´m nothing special.