• Iemand een ontzeddend groot lulverhaaltje gemaakt door zichzelf en die ik op mijn pro mag zetten hij mag over alles gaan ik heb er al eentje van Nicol, ik hb liefst mijn vriendjes hun lulvrhaaltjes dus geef die lulverhaaltjes x'D


    *He's the one.

    en de korte.

    er was eens een nouk en die hield van Charissa.
    punt

    Neemt u Tom, Charissa tot u wettige echtgenoot? Ja En neemt u, Charissa, Tom tot u wettig echtgenoot? OMG! HET REGENT! zei Charissa, en ze rende van het altaar af, pakte haar Douchegel van de Kleine Zeemeermin en rende naar buiten. Ze begon vrolijk te zingen en zich in te soppen met Douchgel. Toen ze klaar was spoot ze Deo4Kids op. Ze trok haar crocs aan en rende de kerk weer in. Toen begon ze alle gasten met zuurtjes te bekogelen. En de dominee vong ze allemaal op in zijn mond. Tot haar grote schrik zag Charissa dat Bill een rode clownsneus op had. BILL KAULITZ, JIJ GAAT DIE NEUS NU TERUG GEVEN AAN DE RECHTMATIGE CLOWN! Bill protesteerde maar Charissa trok de neus eraf, helaas had ze niet door dat die op zijn eigen neus vast gelijmd zat en trok ook Bills eigen neus ervan af. OEPS! SORRY! En daar was uit het niets Georg de Sateprikkers held. Hij stak de bruidstaart vol Sateprikkers, en Gustav de Tandpasta koning nam de drankjes voor zijn rekening.
    Al met al een geslaagde trouwdag!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    x'D say ik ga hem er nie topzetten wnt hij word wat heel lang anders x'D


    *He's the one.

    ok
    der was en klein meisje.ze was eenzaam en allen.op sgool werd ze gepest en haar ouders moesten niks van haar hebben.op een dag liep ze weg.ze liep en liep zo hart ze kon van die vreselijke plek.tot ze aan een uod huisje kwam.ze hat kou en het kon iedermoment regen dus ging ze maar naar binnen.doen ze daar binnen ging zag ze dat er een openhaard branden en dat de tafel met lekker eten klaarston.ze zag daar ergens een stoem staan.daar zat een oud vrouwtje in.het oud vrouwtje kwam naar haar toe gestapt.hoe dichter het vrouwtje kwam hoe meer ze op een heks leek."hier ben je dan mijn hapje ik stref van de honer."de vrouw of wel de heks stont nu vlak voor het meisje.de vrouw pakte iets uit haar broekzak.het meisje was ze bang dat ze haar ogen dicht dee.het latste wat ze har kon herineren was de hite van de oven.en het vrouwtje die heeft haar buikje na heel veel jaren nog een goe kunnen rond eten.

    the end xD

    x'D say ik ga hem er nie topzetten wnt hij word wat heel lang anders x'D


    Ja weet ik, maar ik verveelde me en dit is leuk! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    heb er vier en he tis genoeg wnt ja Nicol moet haar verhaal ngo af maken en dat word ngo heel lang dus ik denk dat ik hm nu zo laat x'D


    *He's the one.

    oky ><