• Wat ik me al een tijdje afvraag is of je echt verliefd kan zijn zonder dat je het weet? Want ik kom het best vaak voor in verhalen. Van die dingen als: "Toen ik eindelijk besefte dat ik al die tijd op hem verliefd was geweest, was het al te laat." Maar ik vraag me af of zoiets echt gebeurd en of het niet gewoon een verzinsel is om wat meer drama in het verhaal te brengen. 8D Hebben jullie ervaring?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Uhm, nee niet echt. (cat)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik denk eerder dat je wel iets voelt, maar het niet kan plaatsen en er na een tijdje achterkomt dat het verliefdheid is :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Silmarillion schreef:
    Ik denk eerder dat je wel iets voelt, maar het niet kan plaatsen en er na een tijdje achterkomt dat het verliefdheid is :'D

    Silmarillion schreef:
    Ik denk eerder dat je wel iets voelt, maar het niet kan plaatsen en er na een tijdje achterkomt dat het verliefdheid is :'D

    Hm, ja zoiets denk ik ook!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Silmarillion schreef:
    Ik denk eerder dat je wel iets voelt, maar het niet kan plaatsen en er na een tijdje achterkomt dat het verliefdheid is :'D

    Ja, dat kan ook wel. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Silmarillion schreef:
    Ik denk eerder dat je wel iets voelt, maar het niet kan plaatsen en er na een tijdje achterkomt dat het verliefdheid is :'D


    Shoganai i ne~

    Silmarillion schreef:
    Ik denk eerder dat je wel iets voelt, maar het niet kan plaatsen en er na een tijdje achterkomt dat het verliefdheid is :'D

    Dat denk ik ook! Of je onderbewustzijn wil het gewoon niet aanvaarden. Zo zou ik het in mijn verhaal verantwoorden.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    of het is dat je iemand leuk vind, maar dat je dat niet aan je zelf kunt toegeven.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Ik denk eerder dat ze het dan voor zichzelf ontkennen.
    Ze weten het wel maar door en niet aan te denken doen ze alsof het er niet is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Maar niemand heeft ervaring? x) Dus het kan nog steeds evengoed een verzinsel zijn, of toch iets wat lang niet zo vaak voorkomt als in de verhalen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Misschien een beetje. Vorig jaar ging ik heel veel om met een jongen in mijn klas. We zaten hele tijd te klieren. Het voelde goed, en natuurlijk zeiden er veel. Jullie zijn echt verliefd op elkaar, of jij bent echt verliefd op hem. Ik besteedde hier niet zoveel aandacht aan, en zag hem echt niet als een jongen waarmee ik verkering kon krijgen. Alleen ik zit nu niet meer bij hem in de klas, praat niet meer zo vaak met hem en heeft een vriendinnetje -toen ik dat hoorde, had ik een vaag gevoel- pas heb ik bij zijn groepje met de lunch gegeven en voelde ik me meteen weer mezelf.

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 15:14 ]


    <3

    RESURGAM schreef:
    Maar niemand heeft ervaring? x) Dus het kan nog steeds evengoed een verzinsel zijn, of toch iets wat lang niet zo vaak voorkomt als in de verhalen.

    Nu ik er echt over nadenk, ik wel. Met mijn ex was het wel zo. Want hij was eerst gewoon een leuke klasgenoot, en ik ging er veel mee om en het werd een goede vriend. Ik vond het gewoon leuk om bij hem te zijn, maar volgens iedereen droop het ervan af dat wij verliefd waren op elkaar. Ik wou het zelf niet geloven, want wij waren gewoon goede vrienden! Maar uiteindelijk besefte ik dat ik idd wel verliefd op hem was :'D Een tijdje later waren we een koppel.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    expletive schreef:
    Misschien een beetje. Vorig jaar ging ik heel veel om met een jongen in mijn klas. We zaten hele tijd te klieren. Het voelde goed, en natuurlijk zeiden er veel. Jullie zijn echt verliefd op elkaar, of jij bent echt verliefd op hem. Ik besteedde hier niet zoveel aandacht aan, en zag hem echt niet als een jongen waarmee ik verkering kon krijgen. Alleen ik zit nu niet meer bij hem in de klas, praat niet meer zo vaak met hem en heeft een vriendinnetje -toen ik dat hoorde, had ik een vaag gevoel- pas heb ik bij zijn groepje met de lunch gegeven en voelde ik me meteen weer mezelf.

    Zo was het bij mij ook, alleen hebben wij wél verkering gehad.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Nu ik er echt over nadenk, ik wel. Met mijn ex was het wel zo. Want hij was eerst gewoon een leuke klasgenoot, en ik ging er veel mee om en het werd een goede vriend. Ik vond het gewoon leuk om bij hem te zijn, maar volgens iedereen droop het ervan af dat wij verliefd waren op elkaar. Ik wou het zelf niet geloven, want wij waren gewoon goede vrienden! Maar uiteindelijk besefte ik dat ik idd wel verliefd op hem was :'D Een tijdje later waren we een koppel.

    Dat klinkt wel lief. :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Silmarillion schreef:
    Ik denk eerder dat je wel iets voelt, maar het niet kan plaatsen en er na een tijdje achterkomt dat het verliefdheid is :'D


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.