• Net zo'n 20 minuten geleden kreeg mijn broer een pakketje binnen (zijn mobiel die hij besteld had) er zat nog een pakketje bij maar dan voor mij. Ik had ook een mobiel besteld, dus ik dacht misschien is dat die. Mijn broer maakt dat pakketje open en haalt er een boek uit van Justin Bieber: de superster (zo'n nep boek vind ik) en een deurposter. Ik schrok echt, en dacht meteen aan mijn bff. Ik ben namelijk zondag jarig en misschien had ze die dus als cadeau. Ze zei van niet, toen ik haar opbelde. Ik nadenken, bedenk ik me ook al weer dat ik anderhalf maand geleden meehad gedaan met een prijsvraag. oh, oh.

    Wat hebben jullie ooit gewonnen?

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 11:21 ]


    <3

    Een tas, met toilettas met drie makeup brushes erin.


    Food.

    PRESIDENT schreef:
    Ik heb héél vroeger de film van Tarzan gewonnen. Dat was ook echt nog een film, geen dvd.(':
    Dat heet een videoband, Marleen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Een fiets. XD


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    mijn broer had een week geleden een tshirt besteld en we kregen gisteren thuis een boek over Lady gaga

    Discover schreef:
    Ik win nooit iets ):


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb ooit een mobiel (toen nog een waarde) van €300,- gewonnen.
    Mijn broertje had 4 T-shirts van Mona gewonnen, waarvan ik er nu één heb.


    Think before you act.

    XxNoorriexX schreef:
    uhm...zo een beetje..niks.x


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    M&G met MakeBelieve ^^ hahaha.

    Vroeger een keer een cd met een kleurwedstrijd...:P

    Ik had een reis naar Florida gewonnen in een 5 sterren hotel. We zouden een auto krijgen en omdat mijn moeder wel auto konden rijen was dat wel goed. Dus wij alles klaar zetten en die mensen bellen van jah hoe moeten we gaan via waar en alles. Wij zouden thuis opgehaald worden in een taxi en naar schiphol gebracht worden en als we in Florida aangekomen zouden zijn zou daar ook een taxi wachten met een bord met onze namen erop. Dus wij alles klaar zetten, en het was in de zomervakantie dus iedereen kon mee.

    Maar nu het ergste, mijn moeder vertikte het om te gaan dus ik boos worden maar toen konde ik en mijn 2 broers nog steeds gaan maar toen mochten we helaas niet meer gaan, en toen was het bye bye amazing vakantie!

    Euhm ik heb gewonnen avril lavigne tour- dvd, een heel pakket met oa een haarborstel twv 50 eurie en ooit nog eens een poster. (:
    en een paar keer een klein kadootje bij de loopkoers.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 19:29 ]


    Get outta my head!

    Ik heb een keer een DS gewonnen =D


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Een agenda van het Nederlands Elftal :'D



    En mijn mobieltje =D Samsung Beat DJ


    ars moriendi

    ik heb een gedichtenwedstrijd in groep 5 gewonnen :Y)
    en 2x een playbackshow met korfbal vroeger xD

    Ik was gewoon getalenteerd toen ik klein was :'D


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik heb ooit eens iets van Pokémon gewonnen met een tekening van Sinterklaas. Ik weet alleen niet meer precies wát. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'