• Ik ben 2 jaar verliefd op een meisje en uiteindelijk zijn we naar elkaar toe gegroeid.
    Nu zijn we 4 maanden bij elkaar en alles loopt perfect.
    Ze is mijn droomprinses en ik ben nog nooit zo verliefd geweest.
    Maar onze ouders keuren onze relatie niet goed waardoor we dus in het geheim moeten afspreken.
    Dat is best lastig maar het allermoeilijkste is het leven van mijn vriendin die ik mis als ze niet bij mij is.
    Zo is ze dit weekend naar een feest geweest en heeft ze daar gedanst met een jongen waar ze een half jaar geleden nog verliefd op was.
    Ik vertrouw haar volledig maar toch doet het pijn.
    Ik wou eigenlijk mee zijn op het feestje en met haar dansen.
    Ik ben dus niet jaloers dat ze met die jongen danste maar wel dat ik die jongen niet was.

    Ook gaat ze deze zomer naar verschillende festivals maar net naar het festival waar ik naar toe gaat mag ze niet mee.

    Ben ik nu jaloers of is dit omdat ik haar zoveel mis?

    Abilities schreef:
    Deze reactie is heel begrijpelijk hoor. Natuurlijk is dit omdat je haar mist, maar waarschijnlijk ben je ook jaloers. Ook dat is normaal, want ze is je vriendin, maar probeer je vast te houden aan het idee dat je haar vertrouwt.


    I´m nothing special.

    Laat je niet kapot krijgen door je verdriet.
    Hou vast aan je vrienden, aan de mensen die wel om je geven.
    Ik weet hoe je je voelt en hoe kapot je ervan gaat, maar alles opgeven is geen keus.
    Het leven zal doorgaan, zij zal verder gaan en als je nu jezelf laat hangen komt het niet meer goed.
    Probeer jezelf af te leiden, ga wat met vrienden doen.
    Das het enige wat ik je kan aanraden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.