• De stelling van vandaag luidt:
    Het is slecht dat de Nederlandse regering zoveel minder geld aan het onderwijs wilt besteden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ja. Helemaal mee eens!


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Eens. Het onderwijs is al zo slecht tegenwoordig.


    everything, in time

    Eens.
    Het is hier te zien ook. Mijn school gaat dicht en de basisschool waar ik op heb gezeten gaat ook dicht. Door te weinig geld.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    PRESIDENT schreef:
    Eens. Het onderwijs is al zo slecht tegenwoordig.


    Don't judge a book on its cover

    Eens,
    klassen in het speciaal onderwijs gaan van klein (15) naar groot(30)
    Bij autististen hebben sommigen wat meer ruimte nodig en flippen ze wel eens, daarom moeten er per 15 leerlingen 2 mensen voor de klas staan, maar dat gaat niet meer lukken:(


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Eens.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Eens


    Firm believer of all that is magic

    Geen idee.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Eens,
    ik zal er waarschijnlijk niet veel van merken, maar kleine scholen zullen het wel slechter krijgen. En je kan niet besparen op de basis van een goede carrière.

    En de regering moet kappen met bezuinigen, de "crisis" in Nederland is over, maar door het bezuinigen hebben de mensen het juist slechter.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Eens.

    Eens, het onderwijs in Nederland is al slechter geworden in de loop van de jaren. Als ze dan ook nog eens moeten gaan bezuinigen...

    Eens.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Eens. Dat ze moeten bezuinigen dat is een feit. Dat is niet alleen omdat er een crisis was (die is immers al over). Er wordt gewoon te veel uitgegeven. Maar op onderwijs bezuinigen vind ik wel een rare actie.
    Uit de cijfers is duidelijk gebleken dat ons onderwijs achteruit is gegaan. Die moet opgekrikt worden. Dat doe je niet door op salarissen van docenten te bezuinigen en de scholen minder geld te geven. Dan is het niet meer aantrekkelijk om docent te worden -en daardoor wordt het lerarentekort alleen maar groter- en wordt het onderwijs ook nog slechter (denk maar aan het speciaal onderwijs waarbij ze bijv. in grotere klassen moeten). Daar moet je juist blijven stimuleren.
    Persoonlijk vind ik dat ze best wat mogen bezuinigen op al die managers. En niet alleen in het onderwijs, maar in het algemeen. Die verdienen zoveel dat daar best op bezuinigd mag worden.


    To live would be an awfully big adventure

    Eens! Kindereen zijn de toekomst! Als je daar op bezuinigd gaat het mis!


    Kill them with kindness.

    PRESIDENT schreef:
    Eens. Het onderwijs is al zo slecht tegenwoordig.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.