• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 12:50 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Creepy o.O


    -

    1968 schreef:
    Creepy o.O

    Jaaa idd.
    Ik was ook best angstig die nacht. Ik ben nu elke keer bang dat het weer gebeurt en dat is echt rot.


    Sometimes it's best not to care.

    Wow.. dat is wel heel eng! Waarschijnlijk geesten. Denk ik zo. - Is niet bedoeld om je schrik aan te jagen! -(cat)

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 16:38 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LENI schreef:
    Wow.. dat is wel heel eng! Waarschijnlijk geesten. Denk ik zo.(cat)

    Ik weet het echt niet hoor ]:


    Sometimes it's best not to care.

    Als het geesten zijn moet ik toch wel vaker last hebben met meerdere dingen? En dat heb ik voor de rest niet echt, alleen als ik ga slapen.


    Sometimes it's best not to care.

    ik heb dat ook soms...
    maar meestal werkt het (als het teminste een identiteit is) als je gewoon duidelijk en zelfverzekerd zegt dat hij/zij weg moet gaan...
    dat werkt bij mij teminste wel^^

    hopelijk heb je er iets aan(nerd)


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Inanimate schreef:
    (...)
    Jaaa idd.
    Ik was ook best angstig die nacht. Ik ben nu elke keer bang dat het weer gebeurt en dat is echt rot.

    Ga anders naar je moeder?


    -

    Inanimate schreef:
    Als het geesten zijn moet ik toch wel vaker last hebben met meerdere dingen? En dat heb ik voor de rest niet echt, alleen als ik ga slapen.

    Bij mij gebeuren al die dingen ook als ik ga slapen.. maar ik was er heel erg bang voor, nu ik weet dat geesten mij niks kunnen doen, ben ik er ook niet meer bang voor.(cat)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Misschien slaat je fantasie op hol.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    LENI schreef:
    (...)
    Bij mij gebeuren al die dingen ook als ik ga slapen.. maar ik was er heel erg bang voor, nu ik weet dat geesten mij niks kunnen doen, ben ik er ook niet meer bang voor.(cat)

    Ik ben er ook niet bang voor. Maar het wel elke keer schrikken hoor :x


    Sometimes it's best not to care.

    Inanimate schreef:
    (...)
    Ik ben er ook niet bang voor. Maar het wel elke keer schrikken hoor :x

    Haha ja, wij hebben een lamp die aangaat op aanraking. Dus van je hand. En ik lag in bed met mijn telefoon, - was aan het sms'en. - en opeens ging die lamp aan. Heb meteen die stekker eruit getrokken en die lamp bij mijn ouders op de kamer gezet.:Y)

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 16:42 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LENI schreef:
    (...)
    Haha ja, wij hebben een lamp die aangaat op aanraking. Dus van je hand. En ik lag in bed met mijn telefoon, en opeens ging die lamp aan. Heb meteen die stekker eruit getrokken en die lamp bij mijn ouders op de kamer gezet.:Y)


    Hahah, zo'n lamp heb ik ook =3 Die zijn cool!
    Maar ook dood eng :x


    Sometimes it's best not to care.

    1968 schreef:
    Creepy o.O


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    iel iel. dat is eng.(cat)


    Smile and live.

    Oke dat is best eng D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor