• Telkens als ik aan een verhaal begin krijg ik halfverwege ideen voor een andere en dan weer voor een andere. Zo schrijf ik nooit story's af of veels te snel. Weet iemand wat te doen? Mijn stories wordden ook steeds slechter en dramatischer


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik kijk dan meestal films of luister naar soundtracks. De ideeën schrijf ik op en bewaar ik. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dat heb ik ook.
    Geen idee wat je er aan kan doen...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    JE bent niet de enige, ik krijg ook steeds een writersblok.


    They fell in love, didn't they?

    Ik wil heel graag een beroemde schrijfster worden, maar ik haal nog niet eens 75 abo's. En ik wil vrolijke onderwerpen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Probeer ondanks je nieuwe ideeën toch eerst het verhaal af te maken waar je mee bezig was. Dat is lastig, want je wilt natuurlijk het liefst zo snel mogelijk aan de nieuwe story beginnen, maar soms moet je er gewoon even goed voor gaan zitten en bezig gaan, dan lukt het wel.
    Of begin gewoon geen verhalen die heel lang moeten worden, maar maak er kortere verhalen van. Dan heb je ze waarschijnlijk al af voordat je afdwaalt naar een ander idee, en voel je je ook niet schuldig omdat je halverwege een verhaal stopt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, dat heb ik ook!


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Dat heb ik ook. Ik verwijderde de andere story dan weer waar ik halverwege mee was omdat ik het saai vond om dan nog verder te schrijven, en ik het andere verhaal dat ik wilde beginnen leuker leek. Alleen ik hoorde dan wel vaak van mensen; Waarom heb je die verwijderd, die is superleuk. Toen heb ik een weekje geen story meer gehad en had ik besloten dat ik elk verhaal ik begin ook ga afmaken, dat kan bijvoorbeeld om maar 50 of minder hoofdstukken te schrijven. Een short story dus.


    <3

    FreeMe schreef:
    Ik wil heel graag een beroemde schrijfster worden, maar ik haal nog niet eens 75 abo's. En ik wil vrolijke onderwerpen


    75 abo's zijn ook wel al erg veel, hoor. Bij een verhaal met onbekende personen mag je over het algemeen wel blij zijn als je er 20 hebt. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    75 abo's zijn ook wel al erg veel, hoor. Bij een verhaal met onbekende personen mag je over het algemeen wel blij zijn als je er 20 hebt. (:

    Het valt me ook op dat die bijna nooit in de top staan
    Zo heb ik er nu 1 met 38 abo's en als ik hem in de spotlight zet komen er misschien 1 bij. mijn record is 59 en dat was een embry call love story


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat heb ik ook. Maar dit keer hou ik mijn boekje bij, waar ik mijn verhaal schrijf. En elke keer als ik hem zie, denk ik:'O ja, dat veraaal' En dan schrijf ik steeds verder. Ik heb ook zo'n andere boekje en daar was ik bezig met een verhaal van 8 hoofdstukken ofzo. Die is achter mijn kast gevallen. Helaas kan ik hem neit pakken, dus gewoon even achterlaten en na een tijdje kan ik weer verder..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    FreeMe schreef:
    (...)
    Het valt me ook op dat die bijna nooit in de top staan
    Zo heb ik er nu 1 met 38 abo's en als ik hem in de spotlight zet komen er misschien 1 bij. mijn record is 59 en dat was een embry call love story


    Daar mag je anders al best wel trots op zijn. 59 en 38 is al behoorlijk veel. (:
    Wat mensen trouwens vaak vergeten is dat je niet in één klap de meest bekende story op Q kunt hebben. Door gewoon te blijven schrijven komen er vanzelf wel meer mensen die je verhalen interessant vinden, en zo krijg je ook meer abo's.
    En verder is het ook nog zo dat je niet alleen voor meer abo's zou moeten schrijven. De mensen die het nu lezen vinden het vast ook een leuk verhaal, en je kunt ook voor hen schrijven. Het zijn er al bijna 40, en als je daar eens over nadenkt, zijn dat erg veel mensen. Een gemiddelde schoolklas, plus nog eens tien. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oef, dat komt me heel erg bekent voor haha. Ik loop nu al een tijd met een Writersblock maar mijn inspiratie komt al wel wat terug. (:
    Misschien heb je teveel geschreven de afgelopen tijd?


    They were never in fact homeless

    Square schreef:
    (...)

    Daar mag je anders al best wel trots op zijn. 59 en 38 is al behoorlijk veel. (:
    Wat mensen trouwens vaak vergeten is dat je niet in één klap de meest bekende story op Q kunt hebben. Door gewoon te blijven schrijven komen er vanzelf wel meer mensen die je verhalen interessant vinden, en zo krijg je ook meer abo's.
    En verder is het ook nog zo dat je niet alleen voor meer abo's zou moeten schrijven. De mensen die het nu lezen vinden het vast ook een leuk verhaal, en je kunt ook voor hen schrijven. Het zijn er al bijna 40, en als je daar eens over nadenkt, zijn dat erg veel mensen. Een gemiddelde schoolklas, plus nog eens tien. ^^

    Inderdaad
    Maar het is wel zo dat vaak dezelfde in de top staan en dat het maar weinig story's over onbekende personen zijn.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    FreeMe schreef:
    Ik wil heel graag een beroemde schrijfster worden, maar ik haal nog niet eens 75 abo's. En ik wil vrolijke onderwerpen


    Ik wil ook een beroemde schrijfster worden, en mijn hoogste is 6 abo's, dus met 75 mag je wel blij zijn. (:

    Even ontopic: Misschien is het het makkelijkste om eerst de story waar je mee bezig bent af te schrijven, en idd al de ideeën die je halverwege krijg op te schrijven en te bewaren, dan kun je die later uitwerken, nadat je de eerste story af hebt gerond. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    FreeMe schreef:
    (...)
    Inderdaad
    Maar het is wel zo dat vaak dezelfde in de top staan en dat het maar weinig story's over onbekende personen zijn.


    Dat is waar, maar dat is weer iets heel anders. En het is nou eenmaal zo dat fanfics en 16+ verhalen in ieder geval op dit moment erg populair zijn, waardoor die veel kudo's krijgen en vaak in de Top staan. Maar dat betekent nog niet dat er geen andere goede verhalen zijn op Q, en dat weten de andere users ook wel. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan