• Net zaten een vriendin en ik te praten over hoe we er laten uit zouden zien, en toen ging ze zo googlen waar je dat kon kijken. Dus ze zegt zo een vraag dus ik vraag of ze die site geeft. Stuurt ze me een link van zo een quiz van Quizlet, hahaha. Maar ze weet niet dat ik op deze site zit of hier uberhaupt een account heb, haha. Ik had wel zoiets van, straks gaat zij het ook doen :x Naja. Zal wel.

    Zoiets ook bij jullie overkomen?

    Ja. Maar, het is toch niet erg als je vriendin op Quizlet zit? Oké, ik vind het ook niet fijn als mensen die ik in real life ken mijn verhalen gaan lezen, maar het is vriendin... En ja, dat is me ook ooit overkomen ;)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aisor schreef:
    Ja. Maar, het is toch niet erg als je vriendin op Quizlet zit? Oké, ik vind het ook niet fijn als mensen die ik in real life ken mijn verhalen gaan lezen, maar het is vriendin... En ja, dat is me ook ooit overkomen ;)

    Naja, ik zou het niet leuk vinden in ieder geval.

    Misschien moet je het gewoon eerlijk zeggen? ^^


    Some angels have no wings.

    Niet met Quizlet. Eén real life vriendin van mij zit op Quizlet en dat vind ik juist leuk. Ik wil alleen niet dat andere bekenden van me op Quizlet komen. Dit is juist iets waar ik mijn verhalen kwijt kan (op het forum en in een story).


    Caution first, always.

    Louisaaa schreef:
    Misschien moet je het gewoon eerlijk zeggen? ^^

    Wat moet ik eerlijk zeggen? Dat ik op die site zit? Maar ze wist er niks van en we bleven gewoon doorlullen over ouderdom, haha.

    Ik zou mijn account inactiveren als een vriendin hier op zou komen. Dit is de plek waar ik mijn fantasie en problemen kwijt kan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Het zal mij niets uitmaken, als er een vriendin ook op Q zit, ik laat me verhalen zelfs door me moeder lezen xD haha.. en ze helpt me ok vaak ik iets moet spellen of iets anders xD


    What is youre favo scary movie?

    Ik ben er door een vriendin opgekomen
    Mijn vriendinnen zijn mijn grootste fans


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one